Oké excuses verkeerde keuze , kan het bericht helaas niet verwijderen . Mijn testen zijn wel donkerder maar ook ik heb geen garantie dat het goed zit , ben net zo onzeker
Dit was mijn mvm test met 5 weken geloof ik... maar het zegt niks . probeer een beetje te genieten hoor. Is moeilijk ik weet het
Bedankt allemaal voor jullie reacties... ik ben weer even gerustgesteld ... nu nog 1.5 week wachten tot 1e echo.
Zegt idd niet zoveel denk ik! Verschilt gewoon qua moment en als je heel veel hcg hebt kan dit ook de teststreep juist weer lichter kleuren.. ik had gister mvm ook langs, ben net 4 wk zwanger en dit is mijn test
hoi, ik ben hier niet om een test te showen, maar had eerder gewoon een vraag en vond het de moeite niet waard om er een topic voor te openen. Als je een test 2 dagen in je nachtkastje bewaart, tussen je sokken, maar de verwarming op de bovenverdieping nooit opstaat, dus het is daar aan de koude kant, is een test zoals predictor dan nog betrouwbaar of haal je best een nieuwe?
Wij hebben nooit de kachel aan boven, dus ik bewaar mijn testen altijd in een koude ruimte, kunnen ze wel tegen hoor
Dat moet wel kunnen lijkt me, het is niet zo vochtig dat hij al is doorgelopen toch? Twee dagen uit de verpakking lijkt me geen probleem.
de test zit nog in het doosje met het plastieken omhulsel rond, dus echt nog exact hoe ik hij in de winkel ligt. In de bijsluiter staat dat je hem tussen 4 en 30 graden moet bewaren. Ik kan moeilijk inschatten wat de temp is boven, maar denk toch niet dat het kouder is dan 4 graden
Dit is een Predictor Express, vanmiddag gestest om 3 uur. Vanochtend met Early getest en daar was héél licht iets te zien. Deze van vanmiddag liet een licht streepje zien binnen de tijd, en nu is ie zo. Is de express gevoeliger dan de early tegenwoordig? Ik heb geen idee waar is in mn cyclus zit.. 6,4, of 2 dagen voor NOD..
Nee express is niet gevoeliger. Zie ook maar een heel licht streepje, bijna niet. Zou over 2 dagen weer testen met 1 Vd 2 en kijken of er oploop is of niet
Ga ik zeker doen Alleen de Early van vanochtend was stukken lichter dan deze express.. Maar ben allang blij dat je 'm ziet
Zie op 1 van de 2 wel wat, de andere niks. Maar voor 4 of 2 dagen voor nod vind ik m wel licht, maar t kan. Sommige mensen zijn middagtesters ipv ochtend. Weet je wel wanneer je eisprong was?
De lichtste foto is de slechtste volgens mij.. Nee, geen idee wanneer m'n eisprong was, ik denk tussen 10/14 januari. Het was eigenlijk niet de bedoeling.. Voor het zingen de kerk uit werd lekker zingen in de kerk hahahaha. Geeft niet, kleine is welkom