Foto's: Vage/Duidelijke Ovulatie & Zwangerschapstesten! Deel -> 34

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Toeteke, 4 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariska1985

    Mariska1985 Fanatiek lid

    7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Ik had een Etos gedaan idd.
    Een negatieve test hoeft geen tegenslag te zijn voor ons
    We hebben al 3 jongens in huis en we waren eigenlijk wel compleet! Ik begin over een paar maanden voor mezelf, dus op zich zou het veel dingen een stuk gemakkelijker maken als het niet is...
    Als het wel zo is...tja...dan moeten we toch wat aanpassingen doen.
    Ik schrok me rot van die streep eerlijk gezegd, vandaar jullie mening wel fijn! De vlek theorie zou dus wel mooi uitkomen als dat het blijkt te zijn!
     
  2. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Wat ontzettend verdrietig zeg. Ik snap dat jullie er snel weer voor willen gaan. Ik heb een missed abortion gehad eind augustus met 9 weken, op 3 sept misoprostol gehad om het op te wekken. Ik testte nog tot eind sept/begin okt positief (hcg) ik werd ook pas 21 okt ongesteld. Dus dat kan even duren, zeker als je al 14 weken onderweg was. Ik denk dat je beter idd met zwangerschapstesten kunt kijken of al het hcg weg is, dan kun je beter je ei vinden. Sterkte! Hopelijk snel éerst een negatieve zwangerschapstest en daarna een positieve!
     
  3. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    Ja ik denk dat ik ook maar zwangerschap testen ga halen. Had voor de zekerheid nog een ovu test gedaan maar die is het zelfde als gisteren
    Helaas :(:(
    De dokters dachten dat r bij mij wel snel zou weggaan aangezien alles tijden de bevallen er uit kwam ook de placenta 9 januari hebben ze me nog eigenhandig schoongemaakt van bloedstolsels dus had gehoopt dat het wel weg was.
    Straks maar zo'n testje halen en doen.. hoop op een negatieve maar als die ovu testen te zien ppfff. Misschien toch maar even me menstruatie afwachtwn:(

    En voor jou wat verschrikkelijk ook nog heel veel sterkte daarmee soms is het allemaal zo oneerlijk pf:(:evil:
     
  4. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Ja soms is het oneerlijk he. Maar als ik jouw handtekening zie heb je ook veel meegemaakt. Ik mag echt niet klagen, heb een prachtig mannetje rondkruipen en helaas eenmaal een miskraam. Maar valt me soms zwaarder dan ik dacht, ik word ouder en dan word je niet vrolijk wat je leest over je kansen, maar ja, twee keer vlot spontaan zwanger. We gaan gewoon voor een zwangerschap in 2019 en liefst nog een baby in 2019 voor ons allemaal!
     
  5. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Bij mij ging het wrsch mis rond 5/6 weken, had vroege echo ivm vakantie rond 7 weken en toen zagen ze iets dat te klein was. Controle na twee weken, niks gegroeid. Na opwekken miskraam een rest. Dus misschien dat dat bij mij meespeelde dat ik lang positief testte. Er werd toen ook geadviseerd om menstruatie af te wachten. Die kwam dus na 7-8 weken. Daarna weer super regelmatige cyclus
     
    youdidit vindt dit leuk.
  6. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    @Visje79 ik hoop het ook zal mooi zijn een baby in 2019 hihi. Maar zal nju al blij zijn dit jaar nog zwanger te raken


    Heb hier nog een foto van de test van vanochtend ga er nu echt vanuit dat het nog op de hormonen geageerd helaaas:(
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Ja dat denk ik ook. Hij lijkt ook lichter te worden toch? Misschien even wat goedkope zwangerschapstesten halen vandaag, dan weet je meer. Succes! Ja zwanger worden in 2019 is ook mijn doel!
     
  8. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    @Visje79 Ja wel ietsjes ga zo gewoon even snel een testje halen. Neem aan dat de zwangerschap test ook wel.lichter moet zijn toch? Of kan die nog echt knallen? Als ik er vanuit ga van mij normale cyclus moet ik over 10 dagen ongesteld worden. Ik heb normaal een cyclus van ongeveer 30 dagen. Maar bij mijn zwangerschap van Jackson was het 28 dagen volgens de vk gek gedoe. Ik ga zo even lopen en testje doen dan plaats ik het weer hier

    Zouden jullie lieve dames dan weer nee willen kijken
     
  9. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Ok! We kijken mee. Je kunt nu even niet van normale cylclus uitgaan, meestal duurt het wat langer. Ik heb cyclus van 28-29 dagen, na miskraam 8 weken tot menstruatie bijna.
     
  10. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    Nou testje gedaan heb gewoon een normale test gehaald dacht even wat te zien maar nu niet meer net met afvegen bloedverlies... waar dat nu ineens vandaan komt..
    Snap er niks van .....:confused::confused::confused::confused:
    Lijkt eerder een soort schaduw

    . Kunnen ovulatie testen dan zo uitslaan op zo'n klein beetje hcg
     

    Bijgevoegde bestanden:

  11. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ovu reageert altijd wel iets heftiger op hcg.
    Maaaar, zw testen reageren ook weleens met tuurstrepen op eisprong.

    Dus misschien toch je eisprong.
     
    Mayflower vindt dit leuk.
  12. Bioluun

    Bioluun Fanatiek lid

    20 sep 2015
    3.978
    1.638
    113
    Dit zijn heel normale testen hoor. Niet positief, maar streepjes gedurende je cyclus zie je vaker. Pas als de teststreep minstens zo donker is als de controle heb je de lh piek te pakken. Als ovutesten op hcg reageren is dat vaak heftiger. Maar dat doen ze niet allemaal/niet bij iedereen.
     
  13. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Nou dan weet je nu wel dat hcg weg is, dus misschien nog even doortesten met ovutesten, misschien test je wel gewoon heel donker, en komt de knaller nog, de basis LH-waarden kunnen per vrouw verschillen. Succes!
     
  14. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    Dat wist ik wel dat de streep donkerder of even donker moest zijn voordat het positief is op de ovulatie testen. Maar was/ben beetje bang dat het zo'n reageerde op mijn hcg.dat nog eventueel aanwezig is.
     
  15. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    Ik ga door testen heb er nog 5 liggen.
    Ben benieuwd. En anders gewoon even de menstruatie afwachten. En dan opnieuw beginnen met testen.


    Dankjewel lieve meiden voor het meekijken
     
  16. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    Nou meiden ik heb idee dat die misschien al lang geweest is of de hcg word minder omdat ik bruin rood verlies heb. Ik heb zo'n vermoeden dat ik ongesteld ga worden aangezien ik lichte buikkrampen heb die komen en gaan ik wacht het even af en test gewoon nog even door zolang het bloed niet door breek. Om te kijken of het.morgen of over morgen wit is en dan wachten op de duivels
    Heb express nog even rond de zelfde tijd getest als gisteren.

    Ik denk dat ik maar gewoon me.menstratie afwacht okal wil.ik het zo graag weer zo snel zwanger raken. Ik maak me zelf ook maar gek misschien gewoon idd cyclus laten rusten en dan testen dan weet ik zeker dat ik "eerlijkere" testen krijg
     

    Bijgevoegde bestanden:

  17. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.009
    113
    Nabij Utrecht
    En?? Wat zei de predictor?
     
  18. Mariska1985

    Mariska1985 Fanatiek lid

    7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Ik was voor Mn zoon in het ZH en heb daar bij de apotheek een test gekocht, ze hadden geen predictor, dit resultaat:
    Mn (.)(.) doen nog steeds onwijs zeer en geen ongi krampen, wel rood verlies....dus ja...
     

    Bijgevoegde bestanden:

  19. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.009
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie hier geen positieve test in.
    Pennestreep is sowieso altijd negatief.
    En ook al bloedverlies dus.
    Gelukkig dan maar ivm je aanstaande plannen :)
     
  20. Mariska1985

    Mariska1985 Fanatiek lid

    7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Idd
    Thanks!
     

Deel Deze Pagina