Mijn ovutestjes van de afgelopen dagen. De eennalaatste is van vanmorgen en de laatste (nog nat) van zojuist. Mag ik deze als positief rekenen? Wat is nu handig qua timing voor het gezellig maken? Gek he? De eerste ronde weer en voel me er ineens onzeker over!
Hier zit nog geen positieve ovulatietest tussen. Het test streepje moet even donker of het liefst donkerder zijn dan de controle streep. Nog even door blijven testen! Hoe lang duurt je cyclus gemiddeld?
Ah helaas. Dan test ik nog even door. Gemiddeld 30 a 32 maar ik heb wel eens een uitschieter. Zit nu op cd 17. Ik verwacht mijn ei ongeveer zaterdag.
Was ik weer .. Vanmorgen getest en gok op 10/11 dpo. Leek eerst niets te zien en toen vanaf zijkant een hele vage lijn Ik heb foto gemaakt maar slechte camera Na de afkeestijd met man telefoon gemaakt en ik zie wat Jullie ook ? Is predictor early
Ik zie het zo niet. Is de lijn roze? Of grijs/wit? Want ik heb bij mezelf bij een negatieve test wel eens een wit/grijs lijntje gezien als je vanaf de zijkant er wat licht op schijnt.
Vandaag nog getest? Hoe lang na afleestijd is deze foto gemaakt? Ik denk wel een streepje te zien. Krijg gewoon hoofdpijn van het turen hier haha
Hoi iedereen, Ik zit op cyclusdag 34 en dit zijn mijn testjes van zwanger&kids. Eerder heb ik geen knallende ovulatietest gehad. Ik zit met een onzekerheid of mijn ei ooit komt... heb wel lichte menstruatiekrampen die komen en weggaan. Hetzelfde geld voor mijn borsten. Ik snap het niet meer.
is dit elke dag 1 test? doe eens eek eek zwangerschap test, een ovulatietest kan daarop reageren. zeker als dit 4-5 dagen op rij zo donker is
Zo donker zijn deze niet hoor om deze uitspraak te doen vind ik. Dan moet de test lijn echt veel harder knallen. @Ebrum of je ei komt eraan. Z'n oploop had ik naar m'n ei toe. Of deze testen zijn iets te gevoelig voor je omdat je van nature een iets hoger lh hormoon hebt. Ben je bekent met pcos ? Dat kan ook een verklaring zijn als je nooit een ei kan vinden.
Dit is mijn test van net om 16:00 uur. Ik ben niet bekend met pcos maar wel met onregelmatige cyclus.
Het lijkt hetzelfde te gaan als bij mij. Ik denk dat je vanavond laat/ nacht een knaller gaat krijgen. Zou het vanavond zeker gezellig maken als dat lukt ..