Gefeliciteerd! De digitale test geeft duur vanaf conceptie.... dus dat is twee weken korter. Dus dat klopt. 3+ betekent 5 weken (+) en 1-2 betekent 3-4. Aangezien vk’s en gyn’s rekenen in amenorroeduur, de duur dat je niet ongesteld bent. Dat is altijd 2 weken langer. Het moment dat je zwanger raakt ben je meteen 2 weken! En die digitale testen hebben een conceptieindicator. Dus die geven 2 weken korter aan dan waar vk mee rekent.
Jawel, je zit zeker in de buurt, kan zijn dat op de zwanger en kids de piek wel te zien is en de cb hem mist, dat had ik namelijk wel steeds..
Je hebt wel erg lange donkere streepjes op zwanger & kids. Vraag me af of je wel een eisprong hebt of mogelijk iets van pcos. Ben je al eens bij een gyn geweest? Of je lichaam moet even resetten en heeft een gekke ronde, dat kan ook. Je kan niet toevallig zwanger zijn?
Zwanger ben ik niet. Ik heb altijd al een onregelmatig cyclus gehad. 1 maand werd ik ongesteld volgende maand weer niet en daarna weer wel. Dankzij de pil heb ik de eerste half jaar regelmatige cyclus. Dokter had mij geadviseerd om pil te gebruiken. Bij mijn dochter was ik binnen 3 maanden zwanger, deze keer ook maar toen werd het bbz. Nu zijn we 8 maanden verder, en het begint weer onregelmatig te worden. Hier was ik ook bang voor...
Ik was van september tot november bij gync. Maar ze hebben mij niets verteld over pcos. Heel veeel echos gehad en bloedafnames.
Die streepjes zeggen van de cb niet zoveel, blijf je wel ook met zwanger en kids doortesten? Denk dat je daar eerder duidelijkheid mee krijgt dan de cb