Lieve dames zien jullie het ook of is er niks? Ben wel vaker zwanger geweest en positief getest maar krijg normaal een duidelijke lijn te zien dus ik weet het echt ff niet.. heb de foto uitgezoomd
Jullie zijn de eerste met wie ik dit deel. Ik durf gewoon niet te hopen.. morgen nog een testje tegenaan gooien.
Ja is voor NOD 2 dagen dacht ik. Ik was bang dat het een vals streepje zou zijn omdat de kruitvat testen tegenwoordig niet meer ju van het zijn. Ander pakje... ook kruitvat 2 v 5 en precies dezelfde streep echt direct! En dit was met mijn 2 en 3e plasje van de dag. Hier thuis zie je hem uiteraard duidelijker dan op de foto.
Zie onderschrift, vandaag helaas niet meer gelukt. Wel geprobeerd maar werden steeds gestoord dus deze maand is ook weer niks. Verwijzing is idd verstuurd verwacht morgen de vragenlijsten weer in de bus.
Had je onderschrift helaas niet gelezen nee. heel veel succes komende maanden en hopelijk heb je heel snel een positieve test in handen
dat dacht ik ook. het is de eerste test die ik doe, had het niet al verwacht . vanavond en morgenavond sex is op tijd, toch?