Weet niet of t op de foto te zien is haha voeg m erbij. Deze is van net heb ook predictor gedaan ook daar denk ik iets te zien
Ik persoonlijk zie hem helaas niet misschien zien andere moeders hem wel? Heb moeilijk met tuurtjes sorry haha. Hoeveel dpo ben je nu? Ik lees ook dat je eerder al hebt getest zo ja kun je hem ook showen om te vergelijken als het gaat om zelfde merk van de testen? Als dat zo is dan had hij nu wel een beetje donker opgelopen moeten zijn denk ik toch?
Ben vandaag 9 dpo heb een kortere lf dus zou vandaag of morgen ongesteld moeten worden. Mijn temperatuur was nog wel hoog vanmorgen. De test van gister was gister eind van de middag dus niet heel veel verschil tussen de testen. Krijg het ook enorm moeilijk op de foto
Mag ik je temp kaart inzien? En 9 dpo is wel erg vroeg inderdaad. Opnieuw over 3 dagen testen want ik heb pas op me 11 dpo voor de eerst wel een heel licht posi getest.
Heb 1.5 uur eerder getempt vandaag dus normaal zou die dan als het goed is nog wat hoger geweest zijn. Over 3 dagen zit ik over me nod dus dan zou het aan me temp al duidelijk zijn haha. Krijg de predictor niet goed op de foto daar kijk ik ook heel licht wat te zien. Hierbij t kaartje
Geen idee hoever ik ben, maar iig 3e dag op rij een positieve test (3 verschillende testen) Eergister wat bloed met afvegen, dus dat vind ik wel n beetje ‘eng’. Hopelijk mag het deze ronde wel goed gaan!
Dat zou heel goed kunnen hoor! Eerste ronde na het stoppen met de pil werd ik vandaag ongesteld. En afgelopen woensdag had ik een negatieve predictor early en dat zou dus heel goed kloppen als ik dan 8dpo zou geweest zijn.
Ik dacht juist dat de temp altijd op 37 of hoger staat dan ben je zwanger. Wellicht heb ik mis . Maar ik zie op het laatste dat het iets is gedaald maar kan erg goed zijn omdat je 1.5 uur eerder hebt getempt vandaar die daling. Hopelijk weet @RoGiJuLi beter dan ik haha
Met 37 graden licht aan je basaal geloof ik die is bij mij wat lager.. vorig jaar toen ik zwanger was haalde ik ook de 37 niet zolang je maar boven je basaal blijft is het goed volgens mij
Helaas is dat niet waar, de hoogte van je lf temp is namelijk afhankelijk van de hoogte van je basale temp.
Echt? Het zou ook goed kunnen zijn ja hahaha. Want ik heb naar me eigen testen gekeken waardoor ik dacht dat zij ook op 12 dpo zit omdat zo'n streepje is precies als de mijne toen
Goedemorgen ladies, Aangezien vage foto's ook welkom zijn, hier de mijne. Dit is cd 25/9 dpo, als ik wat langer kijk zie ik vaag een lijntje. Het is een Etos early, nooit eerder gebruikt dus benieuwd of jullie ook wat lijken te zien of dat ik gewoon graag wat wil zien. Vast bedankt!
Ik had vrijdagmorgen al een duidelijk streepje op de kv2v5. Ik denk dat ik dan eerder 10 dan 8dpo geweest zou zijn. Zou dus aannemelijker zijn als het nu 12dpo is zoals @Pitaa91 dacht, maar we gaan het zien, haha!