Ik zie niks. Maar mijn telefoon laat mij nooit de tuurstreepjes zien. Ik ga voor je duimen! Gewoon over twee dagen nog een testje!
Thanks ladies! Is nog mega vroeg dus alles is mogelijk . Hoorde goede dingen over deze test dus dacht ik ga het eens proberen. Al lang niet meer hoeven (vroeg) testen aangezien Nod iedere mnd te vroeg kwam. Nu met de meds toch weer eens wagen. Van de week nog maar eens proberen, nogmaals Thanks en fijne zondag !!
Heb je daar een foto van? Want een nega predictor early op woensdag en een duidelijke kv test op vrijdag klinkt wat gek gezien de gevoeligheid van beide . Ik zou dan op de predictor minimaal een tuurstreep hebben verwacht
Dit was de kv test van vrijdagmorgen. Overigens niet met eerste urine, maar had nog bijna niet gedronken.
Ik heb ook een eigen topic aangemaakt tot ik me besefte dat ik hem ook gewoon hier kan plaatsen haha. 8dpo met een Action Early. Heb de afgelopen cyclussen een lf van 10 dagen. Foto is binnen afleestijd.
Deze past ook wel bij 8 dpo zo te zien. Ik dacht dat de streep veel duidelijker was zoals je het bracht
Haha, nou het is geen tuur en 2 dagen na negatieve test had ik dat ook niet verwacht dan zou ik dus 17mei mn ei gehad moeten hebben? Ik heb toen juist 4 dagen geen seks gehad, haha. Ik hoopte dat mn ei al geweest zou zijn of nog veel later kwam
Dus tussen 15 en tot met 18 mei geen seks gehad. Heb je wel met ovulatie getest? Zaadjes kunnen sowieso minimaal 72 uurtjes overleven als de overlevende/sterke/supergezonde zaadjes tot 5 dagen of minder kunnen overleven ofzo.
Ach ja bij echo kan je op manier achterkomen hoe ver je bent . Ik heb van iemand gehoord dat ze het wist van haar gyn wanneer ze bevrucht werd....
Na het afgelopen half jaar twee keer een vmk te hebben gehad, is het moeilijk om te geloven dat ik wel een keer blijvend zwanger kan raken. Dus ook nu geven de testen weer ladingen met onzekerheid. Is dit voldoende oploop in de streepjes en hebben de streepjes van vandaag voldoende kleur? Ik heb zondag 13 mei 's avonds Pregnyl 5000 geprikt en zaterdag 19 mei de terugplaatsing gehad van een vergevorderde blasto. Ik denk dat dinsdag 15 mei of woensdag 16 mei dan 1 dpo was en vandaag dan 12/13 dpo is? De foto's zijn voor de vergelijking allemaal ingedroogd. Heb ook 'verse' als dat misschien beter is.