Bedankt! Ik kan het echt niet geloven, ben er ook nog heel relaxed onder. Ik heb nog niks tegen mijn man gezegd...morgenochtend nog eens testen en dan leuke manier bedenken
Hoi meiden, Ben een beetje onzeker, ik had eigenlijk verwacht dat ik al een donkerdere test zou hebben. Ik had vermoedelijk 4/5 februari mijn eisprong. Wat vinden jullie?
Deze ronde maar eens begonnen met ovulatie testen aangezien mijn cyclus nog niet weer helemaal op regel is (en dus ook vroeg begonnen) Wat denken jullie? 14/15/16-2 wel duidelijke pijntjes gehad die ik wel herken van eerder rond de eisprong. Helaas geen duidelijke positieve test. Heb ik 'm net gemist? Of..?
Hola, Kunnen jullie het tuurstreepje ook zien? Het was binnen de afleestijd. De test is van de Big Bazar. Ik heb een onregelmatige cyclus. Ik gok 9 dpo vandaag. Veel klachten ook en heel veel afscheiding. Het lekte zelfs door gister. Thanks
Ik zie wel iets ma heel licht. Kzou over een paar dagen nog eens testen dan gaat je hcg ook hoger zijn
Ik heb geen ervaring met deze testen, maar ik zie het lichte streepje wel! En ik had/heb ook heel veel afscheiding sinds eisprong en ik ben zwanger. Dus bij mij was het een symptoom
Deze testen gebruik ik ook. Van 2Besure Er zit nog geen positieve tussen. Zo zagen de mijne eruit. Positieve test op 9-2 in de ochtend