Zou ik zeker doen hoor, want zo vroeg je ei (op cd 7) is niet logisch bij een cyclus van (ver) boven de 30 dagen
Nog even snel een vraagje: Wat denk je dat die pijn dan is geweest? Want zo ervaar ik eipijn wel iedere ronde. Kan er bijna niet normaal van lopen en zitten dan
Het kan inderdaad nog heel goed van de Pregnyl zijn, maar het zou ook al een stukje eigen hcg kunnen zijn. Heb je vandaag weer getest?
Geen idee meid, maar zo vroeg in de cyclus kan het van alles zijn Rustig op de juiste wijze doortempen en testen en dan wordt hopelijk snel alles duidelijk
Nee niet getest. Durf niet zo goed. Iets met kop in het zand steken nu met de allerlaatste iui. Wilde misschien morgen wel weer een testje wagen, maar twijfel of ik niet gewoon beter kan wachten tot zaterdag, de officiële testdag.
Dat snap ik. Het is ook gewoon heel spannend allemaal! Over een dag of twee zou je wel al duidelijk moeten kunnen zien of je strepen donkerder of lichter worden. Succes met wachten!
@RoGiJuLi wat denk je van mijn testen? en wat denken de andere van mijn test??? positief of negatief? zaterdag en zondag waren de Big Bazar testen nog zo goed als negatief en met de 2v5 positief vandaag benieuwd wat jullie denken graag jullie mening.. gr.
laatste keer ongi 29 januari cyclus van tussen de 28 en 30 dagen hoeveel dpo denk je dat ik hem als je mijn test ziet?
@RoGiJuLi Mijn ovutest is zo goed als wit nu. Moet ik vanaf nu 2x per dag blijven testen, of gewoon 1x per dag, omdat ie zo licht is?
Gewoon 1x per dag hoor Pas als hij weer donkerder word tond je verwachte ei, dan 2x per dag Succes! Hopelijk vind je hem snel.
Net toch een testje gewaagd hoor, wit. Ben de hoop echt volledig kwijt. 3 jaar bezig, terwijl het gewoon zou moeten kunnen. Nu ook bij de laatste IUI, 30 miljoen zwemmers, 2 eitjes. En nog niks. Zal op de officiële testdag nog eens proberen en daarna door naar IVF.
Ik doe er straks nog eentje, maar wat denken jullie? Nog net niet of toch wel positief? De onderste is van net!