Hallo dames, Even een vraagje, deze ronde voor het eerst bezig met ovutestjes. Op 26-2 in de ochtend was die positief (iets lichter opgedroogd dan hij na 10 min was) hij loopt nu een beetje af. Kan ik nu gewoon stoppen met testen? Ik had verwacht dat de test weer sneller alleen de c streep zou laten zien maar dat heb ik dan verkeerd ingeschat denk ik? (Heb even een foto van mijn lijstje en de test na 10 min van 26-2 10.00)
de 26e is idd positief . Zou uitgaan van eisprong vandaag en dus morgen 1 dpo Je hebt de gehele cyclus lh in je urine dus zul je altijd streepjes zien en geen witte testen
Dacht ik dat mijn ovutest gisteren al positief was, want de teststreep was even donker als controlestreep, maar nu knalde de teststreep binnen 10 seconden al van de test af doortesten is dus altijd een goed idee
Hoi meiden Mag ik er vanuit gaat dat dit een positieve ovuluatie test is? Van de action. Het is de officiële eerste ronde heb nog nooit geprobeerd met ovulatie testen. Dus mag ik vanavond mijn man ambushen hehe?
Ik vind de teststreep nog niet even donker als de controlestreep, dus denk dat hij nog donkerder kan, maar zit er wel tegenaan denk ik. Zou er vanavond nog eentje doen!
Dan testen we nog even door hij is ook net gedaan haha. is het beste morgen testen? Of misschien vanavond ? Weet niet zo goed hoe het werkt. Ben beetje bang dat ik het mis
Ik vind m juist wel donker genoeg. Ik test ook altijd met die van Action. Donkerder worden ze bij mij niet.
Bij mij werd ie ook niet donkerder. En gezien mijn zwangere status nu had ik toch echt een eisprong lekker ambushen vanavond!
Kom ik weer met m’n rijtje, sorry Vind m wel erg donker nu (wat ik dikke prima vind hoor!), maar is hij niet een beetje errug donker voor 13DPO? (9DPO was er wel een streepje te zien maar op de foto zie je hem niet..)