De laatste foto van 17 dpo was vanochtend gemaakt. Het is mij ineens opgevallen; hier verdubbelt mijn hcg steeds per 24 uur is wel normaal? Gemiddeld is 40 a 70 uur verdubbeling hcg?
Ik heb geen verstand van de Pregnyl, maar ik vind je testjes wel een erg mooie oploop hebben hoor!! Heel spannend allemaal!
Geen idee, ik ontvang gewoon geen meldingen meer... maar op zich niet erg, ik vind die NOD clubjes eigenlijk ook wel leuker, daar zit iedereen in t zelfde schuitje Maar heb je nog getest vanochtend? Ik zat later nog te denken, maf dat we vorige maand in de zelfde week NOD hadden, en jij nu positief test. Ik heb net mn ei pas gehad haha! Heb jij een hele korte cyclus? Nou ik ben heeel benieuwd!
15 mei je eisprong. 16 mei 1 dpo en nu dus 12 dpo. Je predictor streepje ziet er prima uit voor 12 dpo hoor
Komt door de hoeveelheid hcg wat je al hebt. Je krijgt sneller een knaller als je verdubbeld tussen 16 en 17 dpo omdat je hcg waarde dan al in de honderden zit . Een verdubbeling tussen 10 en 20 hcg betekent nou eenmaal een lichtere streep dan een verdubbeling tussen 200 en 400 hcg
Ik snap niet waar hier vaak het feit vandaan wordt gehaald dat hcg stil staat op de dag dat het niet verdubbeld en je dus geen veranderde test hoeft te zien. Als je hcg vandaag 100 is, is die overmorgen 200 maar morgen misschien al wel 150. Zeker als je rond NOD ga komen, ga je echt wel elke dag verandering op je test zien. Aan het begin kan je idd bijna geen verschil zien tussen een hcg van 15 of 25 bijvoorbeeld.
Dankjewel! Het is natuurlijk geen garantie dat het goed blijft gaan, maar zo fijn om iemand zijn mening te horen. Volgens mij lopen we redelijk gelijk op? Via de site van Freya zou ik 4 februari uitgerekend zijn.
Wat superfijn om te horen! Mijn duimen zien blauw van het overuren draaien en blijkbaar doet de kleine eskimo even hard mee.
Dan lopen we voor nu idd gelijk! Ik kwam ook uit op 4 februari! Leuk! Er is ook al een bevallingsgroepje van 1-15febr, kom je ook gezellig daarheen?
Oeh, heel graag! Maar dat durf ik echt nog niet na mijn ervaringen de afgelopen maanden. Als het volgende week nog goed zit (donderdag mag ik het ziekenhuis bellen voor een bloedtest) dan meld ik me heel graag aan
Wil je die zo graag hebben? Nee die van haar is veel duidelijker... kijk maar. De bovenste van haar en de onderste van jou. Heb die van haar ff bijgesneden (de andere testen weg gehaald).
Ja klopt, maar die van haar is opgedroogd toch? Mijne was hier na 2min. Foto van opgedroogde test is veel duidelijker (meestal ook)