Hmm, 25/2 lijkt indd positief en neemt daarna ook geleidelijk af net als bij mij, maar die van vandaag is nog vers, hoe was die na 10 minuten?
Dank voor het meekijken! Testen deed ik zo rond 12.00 zo ook vandaag en foto is van vanavond 20.00. Er zat weinig tot zeer weinig verschil in de kleur van de streep en ik kijk er regelmatig op haha loop al heel de dag een beetje verward heen en weer naar die testen.
Dan vind ik die van 25/2 het duidelijkst. Heb je de dag erna ofZo ook iets van eipijn gevoelt rond je baarmoeder? Dat heb ik dan wel, dus vaak weet ik dat het dan ook klopt met m’n testen. LH kan sowieso wel schommelen, dat doet het nu ook bij mij. Gisteren had ik ineens ook weer een donkere streep en dan test ik ‘s avonds nog een keer, maar dan ineens is ie lichter. Ik zou twee keer per dag dan testen als de testen zo donker zijn
Oké ja zie je dacht het al gewoon de 25ste want had toen ook wat steken hier en daar.. Maar thanks voor het meekijken en de tip! Ik heb nog een test liggen dus zal mij daar zo eens aan wagen.
Bekijk bijlage 608830 Action op 8 dpo. Het vervelende is dat ik al zo vaak dit soort streepjes heb gezien maar deze keer dus echt al bij het doorlopen..
heeft action early indroogstrepen? 9dpo en spotting (sinds 7dpo) en vage tuurders op action early na indrogen. denk dat ik een veel te korte lf heb en dat t elk moment doorbreekt
Help! Ong 6 weken geleden een MA gehad met 10 weken (hartje klopte niet meer en vruchtje was niet groter als 9 weken) 3 weken erna een implanon genomen 7 dagen geen sex gehad zoals in de bijsluiter gezegt word. Maar voel me vreemd, veel afscheiding, moe, en een onstilbare trek. Toch even een testje gedaan (etos testpoint) en ik zie een streepje en echt turen hoef ik niet ( ziet er ook roze uit) Wie ziet hem ook en wie heeft ervaren met deze testen. Help!
Ik zie hem, misschien heb je net je eisprong gehad toen je de implanon kreeg? (adhv implanon denk ik dat je nu niet zwanger wil zijn?)
Na de MA was het indd de bedoeling even rust. Maar als het wel zo is dan is het schrikken maar super welkom! Dan had het zo moeten zijn. Dankjewel voor je reactie. En jij gefeliciteerd!! Ik zie hem bij jou duidelijk (gister al) ( spiek wel nog mee met de dames hier)
Ja ik heb nu nog 1 testje, zaten er 2 in het doosje. En anders toch maar een predictor halen ( voor de volle mep)