Het streepje is weer zo goed als weg. Vanmiddag nog een test gedaan. Zag eerst weer een streepje en na ongeveer 60 min was hij weg.. als ik de foto bewerk zie ik op allebei nog steeds ‘iets’ staan. Mijn streepjes van de action bleven ook altijd staan dus dit ken ik helemaal niet?
@Fee89 ik zie een heeel vaag streepje. @JennyDallas ik zie hem idd heel duidelijk! Je hebt al negatieve testen gehad? Ik heb geen flauw idee hoe lang hcg in je lijf blijft.
Ik heb helemaal niet getest daarna =x was ook omdat ik er niet echt mee bezig was om daarna "verder te gaan" Maar blijf klachten houden
Het zou inderdaad nog van je MA kunnen zijn. Bij mij duurde het ook echt een poos voordat alle hcg uit m'n lijf was.
Orchidea hier exact het zelfde. Hier ook getest met sensitest op 5 dagen voor nod en 4 dag voor nod. En heb de zelfde onduidelijkheid als jij. En vraag mij dus ook af of ik werkelijk iets zie of dat ik het wil zien. Overigens merk ik ook dat de camera het heel lastig vind om scherp te stellen op zo'n testje.
Ik hoop het voor je... ik heb vanochtend getest, en ja hoor, duidelijk een tweede lijn. Ik mag er dus vanuit gaan zwanger te zijn. Over een paar dagen een cb er tegen aan gooien voor de weken indicatie!
Wie wil mij helpen? Nog geen positieve test, ik weet het, maar ik heb wat vragen. Het feit dat de testen zo licht zijn, zegt dat iets? Of heeft dat geen effect op een eventuele eisprong? Je ziet wel overal n streepje maar zoo ontzettend licht! En weet iemand hoe het zit als je een onregelmatige cyclus hebt, is het zo dat na een aantal dagen in je cyclus je sowieso geen eisprong meer hebt?
Inprincipe klopt het dat je testen zo licht zijn. Als je een eisprong krijgt/hebt dan heb je een knal test. Dan is je test streep net zo donker of donkerder dan je controle streep. Is het de eerste keer met ovulatie testen? Ik moest de eerste ronde best wel even zoeken hoe ik ze moest aflezen. En de 2e ronde ging het goed en snapte ik het aflezen beter. Hoelang is je kortste cyclus en hoelang is je langste cyclus weet je dat?
Het is de eerste keer, dus vind t idd lastig om het te lezen! Bedoel je met de langste/kortste cyclus ooit of afgelopen maanden?
Afgelopen maanden. Bijv afgelopen 6 maanden. Dan kun je een beetje gokken van wanneer tot wanneer je zou moeten testen. Ik heb mijn eisprong bijv op dag 14. Dan test is op dag 12 13 14 15 en 16. Maar als jij een cyclus hebt tussen de 26 en de 32 dagen bijv. dan moet je eerder en langer door testen.
Ik gaf tot 6 maanden borstvoeding, toen ik daarmee stopte en ongesteld werd was mijn cyclus; 55, 64 en 40. Niet heel kort dus en ontzettend onregelmatig.
Ohhh maar dat kan heel goed kloppen dat je cyclus nog op zijn gat licht. Hier drinkt ons dochtertje nog (14 maanden) en heb nu pas sinds een beetje regelmaat. Word wel lang testen voor je op die manier.
Ah oke.. misschien niet handig dan, het testen? Het is ook helemaal niet noodzakelijk ofzo, maar vond t wel een keer interessant om het te doen. Moet zeggen dat mijn cyclus altijd al zo geweest is hor, geen pijl op te trekken!
Het kan natuurlijk wel gewoon. Als je t fijn vind om die duidelijkheid te hebben is er niks wat zegt dat je t niet moet doen. Ik denk alleen dat het je veel testen (en geld) gaat kosten. Maar duidelijkheid wanneer je eisprong is kan je ook wat waard zijn. T is echt je gevoel. Je kunt gewoon door testen en bij een knal testen een feestje bouwen.