Ik ken dit helaas wel van de action testen. Vaak gehad zo een streepje tijdens doorlopen dat later verdween. En werd ik ook gewoon ongesteld. Verder wel tevreden over de action testen als ze eenmaal echt positief zijn. Wat mij betreft de beste testen om oploop mee te testen.
Lief van je, alleen is het nog niet zeker of het een nieuwe zwschap is of van mn MA bijna 7 weken geleden. Daarbij heb ik een implanon, dus mocht het een nieuwe zijn is het welkom maar wel schrikken.
Ik heb heel vaak op deze manier vals ‘positieve’ testen gehad van de action. Rot dingen voor de vroege tester.
Even tijdje weggeweest van het forum.. maar ik zit nu in onzekerheid op vrijdag 22/02 terugplaatsing gehad van een cryo. Geen idee welke dag de cryo zat en de kwaliteit, maar sinds zaterdag bij afvegen bruin/roze verlies. Gisteren leek het door te komen, maar vanmorgen een Predictor gedaan voor de zekerheid zodat ik kon stoppen met de progynova, en zie foto test van Kruidvat is wel erg licht..
Staat hier nou iets? Het lijkt toch of ik in de verte iets zie wat op een streepje wil lijken 9/10dpo vandaag en dit is een expres, enige die ik nog had liggen.
Net nog een expres gedaan en daar een super tuurstreep op. Ik denk toch rest hcg van het weekend doe ik mn laatste