Ik kon mijzelf toch niet tegenhouden en heb toch een predictor early test gedaan deze was nog wit. Is er nog hoop omdat deze testen heel gevoelig zijn.. als ik het snap en goed heb berekend ben ik vandaag10 DPO toch? 24 maart positieve ovu test plus 2 dagen is woensdag t/m van dus dag 10 klopt dit? Ik zal pas volgende week weer een test doen mocht ik mijn menstruatie niet krijgen maar mn hoop is al een beetje verdwenen
Ik testte met de normale van de Action eerder positief dan met de early, dat is echt wegggegooid geld.
Hcg verdubbelt iedere 48 uur, dus als je alleen de testen van 10 en 12 dpo onder elkaar legt is de verdubbeling meer dan duidelijke
Als mijn cyclus klopt met 30 dagen zou ik zondag mijn menstruatie moeten krijgen. Mocht het maandag nog niet het geval zijn zal ik nog 1 test doen en anders op naar de volgende ronde.
Zoveel testen en ze dan nog onderling vergelijken heeft geen zin. Je tweede en laatste test geeft duidelijk oploop!
ik ging nog een kv 2v5 foto posten van hoe griezelig duidelijk de voorgedrukte teststreep is. vergat hem up te loaden hier is ie dit is voor het testen he, hoe hij uit de verpakking komt. geen enkel merk zo duidelijk voorgedrukt vindt ik in het exht veel beter te zien dan op de foto hier
Denk dat het op naar de volgende rond word. Heb een beetje buikkrampen dus denk dat mijn menstruatie eraan komt.
Ik zit nu op 12/13 dpo.. Ik heb erge last van mn borsten maar heb al 2 dagen negatieve testen.. (ultra sensetive testen) Verder voel ik me een beetje lamlendig en bagger.. Af en toe krampjes in mn buik maar niet heel heftig nog... Morgen zou mijn NOD zijn... Zou de kans er nog in zitten? Ik heb mijn eisprong gehad (positieve ovu test)..
Kunnen jullie meekijken? Foto van de test is binnen de wachttijd gemaakt. Heb gelezen dat de action early test een vals positieve streep kan geven. De streep is in het echt roze.