Hoi, Vinden jullie dit een mooie oploop? De bovenste is van vanochtend 9 dagen na tp en de 2e van gister 8 dagen na tp?? Gister is middagurine en vanochtend ochtendurine..
12 dpo. 13 dpo word ik meestal ongesteld. Het is een vroege action test. En of de streep roze is, is moeilijk te zien omdat de achtergrond ook wat roze is i.p.v. wit..
Voor 12 dpo vind ik hem wel licht en de early geven vaak valse lijnen. Je bent wel zeker van je ei dus?
ik vind m wel erg duidelijk. mijn lijnen die ik standaard had bij deze test, waren zooo licht op de action early, niet te vergelijken met dit
Hoi lieve meiden Met alle symptomen die ik herkend van mijn ei dacht ik dat ik um de 31 had gehad. Nu kreeg ik deze week weer de zelfde symptomen dus toch maar een ovu test van de action gedaan voor de zekerheid. Normaal heb ik een redelijke regelmaat in mijn cylus zitten.. neem aan dat ik nu kan rekenen dat het wat later komt? En dat ik Dan nu mijn ei heb? Snap er niks van haha was zo overtuigd dat ik um de 31ste had gehad. De foto is van net 15 min geleden.
Kan dat je idd nu pas je ei krijgt. Is wel een mooi positieve test. Als hij zo blijft knallen zou ik een zwangerschapstest proberen. Iig de piek benutten het is je zo gegunt
Ja ga het zeker benutten !! Toch altijd weer spannend ooww en wat gaat het hard bij jou!! Spannend zeg!! Dankje wel voor je lieve woorden!
Iemand hier interesse in 2x predictor express? Is houdbaar tm 4/2019 maar ik ga deze maand niet testen. Mogen weg voor 5 euro incl verzendkosten
Goedenavond, zouden jullie mee willen kijken, mijn vriend ziet ze niet en ik heb roze verlies dus erg onzeker. De linker test is van vandaag en de rechter test van gisteren, mag ik hoop houden of hoop hebben dat het er wel positief uitziet?