Ik had hem nog even scherper gemaakt en dan lijk ik wel duidelijker wat te zien. (Heb dit ook vorige maand gedaan omdat ik dacht dat ik wat zag en dan zag je echt niets)
Kon het toch niet laten.. Had nog 3 predictor express in huis. Ik heb gewoon met middag urine getest. En zie toch wel duidelijk een 2e streepje jullie ook? Denk misschien morgen of maandag betere knaller hoop ik!
Dames, mag ik hier ook even een tuurtestje in gooien. Zit nu op dag 30 van mijn cyclus en voelde verder helemaal niks. Normaal pijnlijke borsten etc voor menstruatie. Nu eigenlijk geen symptomen. Vanochtend testje gedaan en had em al in prullenbak gemikt, maar daarna weer uitgevist. M'n oudste dochter gaf me vanochtend ineens een lange kus op m'n buik en zei: 'Waarom heb je weer een baby in de buik, mama?' Zou het dan toch? Ik hoop het zo!
@Gabyy gefeliciteerd wat een mooie testen! Ik had 25/4 een positieve ovulatietest. Mijn zw.test is wel heel licht vergeleken met die van jou..
Ik lijk wel iets te zien! Mijn test was ook zo gister ochtend (met kruidvattest) en toen in de middag toch nog een predictor express gedaan en daar al een duidelijke streep! Morgen nog een keer testen, ik zal duimen!
Dankjewel! Ik had 22 en 23 april positieve ovulatie test. Mijn testen zijn nu al stuk donkerder (dinsdag zou mijn nod zijn) ik heb ook een clear blue test gedaan vandaag. Bovenste is van gister en de andere 3 vandaag. Dat eerste testje van gister zit er alleen niet b
Thx voor je reactie @Gabyy . Ik heb vanavond nog zo'n zelfde testje gedaan (van testjezelf, voor eerste keer dat ik deze gebruik ) maar die bleef omowit helaas . Ik verlies de hoop nu wel een beetje. Morgenochtend nog maar eens proberen. Wordt vervolgd.