Komt goed positief blijven en morgen testen weer. Ik dacht ook eerst van zie niks hoop opgeven maar er kan veel veranderen in 1 dag
Help! Willen jullie meekijken.. Vrijdag cd11 van cyclus van 28-30 begonnen met testen (deze maand voor het eerst) Zondagochtend was die mooi duidelijk maar naar mijn mening niet positief.. in de avond ook nog getest maar die was weer een stuk lichter. (Geen foto van) In de avond krom gelegen van de pijn aan mijn linker kant. Dus ik dacht dan zal ik vandaag wel mijn piek hebben. Maar hij liep weer af. Heb ik geen knaller en was mijn piek gewoon zondag of moet die nog komen
Dat is nou juist het stomme, dat was ook zo. Echt een lichtroze streepje. Mijn vriend zag het ook en die zei ook al, dit is een licht streepje hoor! Die was ook al helemaal blij! Maar helaas. Vanochtend getest met ochtendurine en bleef wit. Nog een predictor test later gedaan op de ochtend, die bleef helaas ook wit. Op naar de volgende ronde, snap alleen niet waarom ik nu dan zo'n lange cyclus heb en nu mag m'n menstruatie wel doorkomen. Heb bijna altijd 26 of 24 dagen) (vorige maand uitgezonderd).
Dan zou ik uitgaan van een piek op 5 mei. Ik heb nog nooit een knallende lh-test gehad en ben in die rondes toch echt zwanger geraakt. Dus kan best. Ik houd altijd de donkerste aan als piek.
Oii meiden. Wat is het toch altijd weer spannend ooeff Volgens mij is dit wel een knaller van de ovu van action? Ik heb nog 1 test over. Moet ik nu stoppen met testen of morgen ochtend nog eentje doen? En dan vanaf nu 24 tot 48 uur dat mij ei kan springen toch?
Hey Langmuts, gefeliciteerd! Wat leuk! Nu kom ik je hier even tegen in dit topic, al eerder gekletst in de NOD-club! Wat leuk een knaller vaag een test! Van Harte! Geniet ervan!
Even delen omdat ik zo blij ben.. maar vind het oh zo spannend na mijn miskraam in februari..hij loopt voor nu in ieder geval mooi op
Even een vraagje.. Heeft het nog nut om door te testen? Die linker is van vandaag, maar deze testen zijn moeilijk te vergelijken omdat die controle streep bij die van gister veel donkerder is in mijn ogen.. Ik kan beter gewoon stoppen he met testen zeker