Hopelijk komt dat goed, jij zit hier ook al zolang he, ik heb mijn account nooit verwijderd n mijn 2kids in 2008/2010
Ja klopt. Ik zit hier al vele jaren idd. Ooit begonnen onder edn andere naam, maar toen account opgezegd en een nieuwe aangemaakt (deze).
Maar dan is het meestal toch zo’n heel dun pennen streepje? Dat vind ik bij deze niet.. stomme testen ook allemaal
Ik zag de ovutest op cd16 niet als positief maar omdat de testen de afgelopen dagen nogal licht zijn twijfel ik. Wat vinden jullie?
Wie heeft ervaring met de ovulatietesten van action? Al heel het weekend gevoelige baarmoedermond en vruchtbaar slijm, en vandaag een donkerdere ovu-test, maar nog niet even donker dan de controle streep. Het is de eerste keer dat ik met de testen van action test, kan ik nog een donkerdere verwachten, of is deze positief? Ter vergelijking ernaast zoals hij alle andere dagen al was.
Ik heb gister een hele erge stekende pijn gehad links onder in mn buik. En een roze veeg na t toiletbezoek. Ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden. Jammer, maar is niet erg. Eerste ronde voorbij, op naar de volgende. De volgende keer predictor gebruiken, die waren op nu bij de kruidvat hier. Vandaar clearblue. Thanks voor te meekijken!
Nu weer lichter (bovenste) kan ik er dan vanuit gaan dan de piek geweest is en de eisprong volgt? Maakt op zich niet uit want vanavond is de laatste kans, daarna is man meer 5 dagen weg. Maar wil graag weten hoe groot de kans is
Dat denk ik dan wel. Vanavond ff sex hebben en dan morgen nog 1xtje testen einde ochtend just for sure