Wie kijkt er met me mee en wie geeft me goede raad? Ik heb al sinds vrijdag positieve ovulatietesten.. alle merken geprobeerd en allemaal positief; inclusief clearblue digital die bij mij echt altijd negatief is. Ik heb afgelopen week een zwangerschapstestje gedaan; omowit. Hoe kan t dan dat ik nu al 4 dagen positieve ovulatietestjes heb? Deze foto is van vrijdag 1 juni Opgedroogde testjes maar deze waren allemaal positief Tussendoor is de blauwe iets lichter geweest, maar liep de volgende dag weer op. Deze waren ook bijna allemaal positief. Vandaag is clearblue digital nog steeds positief en 2besure ook. Nogmaals.. ik denk niet dat ik zwanger ben, aangezien de test vorige week omowit was. Wat kan dit zijjn? Gewoon een extreem lange LHpiek aangezien ik (in de mmm) al een halfjaar op mijn menstruatie/eisprong wacht? En wanneer kan ik mijn eisprong nu verwachten?
Tja een piek van vier dagen ken ik niet. Een positieve zwangerschapstest terwijl die vorige week nog negatief was wel Ik zou nog eens testen
Op 21-5, dag 19 van mijn cyclus een soort van positieve ovulatietest gehad, maar daarna geen temperatuur stijging. Vandaag dag 33 van mijn cyclus, temp is nog steeds laag, denken jullie dat dit dan mijn lh piek is? (Gisteren negatieve zwangerschapstest trouwens) Begin dit jaar een buiten baarmoederlijke zwangerschap gehad, die zich uiteindelijk na 3 maanden zelf heeft opgelost. en it is pas mijn eerste echte cyclus sindsdien. Voorheen ook een onregelmatige cyclus. (De foto van de enkele test is van gisteren toen hij nog nat was, de foto met alle testen is opgedroogd)
De laatste is zo te zien pas echt je piek geweest. Verder zie ik geen positieve ovulatie test. Wat ontzettend k... dat je een bbz hebt gehad en zolang hebt moeten wachten op weer een goede cyclus. Hopelijk snel een goede en gezonde zwangerschap
Door testen of stoppen? Ik twijfel omdat zaterdag middag hij licht was en gisteren niet heb kunnen testen omdat ze op waren
Ik denk dat je nog even door moet testen, deze zijn nog niet positief. Temperatuur je ook? Dan zou je kunnen kijken of je komende dagen een stijging hebt. En heb je een regelmatige cyclus?
Wil je niet te veel zorgen geven maar dit lijkt veel op mijn verhaal. En bij mij kwam er uit dat ik in de vervroegde overgang zit. Ook al vanaf december niet ongesteld geweest en weken positieve ovulatie testen gehad. Zelfs mijn zwangerschapstesten gaven een heeeel licht streepje. Gewoon even het zkh bellen voor afspraak om je AMH lh en fsh te laten prikken just to be sure. Hopelijk voor jou een betere uitslag. Sterkte meis
Heb je mijn onderschrift al gelezen? Ik ben al helemaal binnestebuiten gekeerd hihi maar lief dat je meedenkt.
Ik temperatuur niet dus dat gaat helaas niet. Had een regelmatige cyclus tussen de 28 en 30 dagen.. totdat we besloten er echt voor te gaan Eerste ronde dat ik ovulatietesten gebruik, ruim 3 jaar geleden dat ik ze ooit gebruikte
Dan zou ik echt nog even doortesten, waarschijnlijk komt je eisprong er nog aan, streepje kan nog een heel stuk donkerder. En als jullie het om de dag gezellig maken, dan zit je altijd goed Hopelijk snel je eisprong en een mooie zwangerschap Liefs Anna
Aan je testjes te zien ( er vanuit gaande dat het rijtje testen recent js) moet je eisprong nog komen, deze zijn allemaal negatief en je piek kan een paar uur duren waardoor je de echte piek mist maar vaak zie je toch wel enigszins een lichte oploop of een negatieve maar wel donkere test direct na je piek. Ik zou door testen als ik jou was en dan eventueel 2 x per dag
Oké bedankt! En die van dag 14 (gister) is niet donker genoeg om te concluderen dat het dichtbij de piek was?
Hoeft niet per se. Ik heb ook nooit oploop en afloop. Maar altijd uit het niets een positieve test. Dus @Lentezon18 ik zou seks hebben en toch ook 2x per dag doortesten. Dan schiet je nooit mis.