Hallo allemaal! Vanochtend bij tweede plas een Etos zwangerschapstest gedaan die een supervaag streepje had en na tien minuten iets duidelijker maar toch vaag en buiten afleestijd; vanmiddag een sensitest early gedaan, zelfde verhaal. Ik las dat je buiten afleestijd niet mag meerekenen maar waarom is dat eigenlijk? Ik vind de streepjes nu dus best duidelijk. Links Etos, rechts sensitest, NOD was gister. Wat denken jullie? nu geen test meer in huis .......
Ik denk dat je zwanger bent Na afleestijd kunnen er valse streepjes ontstaan die alleen ontstaan door het opdrogen. Maar strepen die binnen afleestijd ontstaan mogen best na afleestijd nog donkerder worden.
Zou het? Ze waren zooo vaag terwijl ik dus wel een dag overtijd ben, ik had hem dan donkerderverwacht; moest echt turen en dacht dat ik streepje in m’n hoofd zag
Ik denk ook zwanger! Maar vind ze eerlijk gezegd idd wel licht als je al over tijd bent. Ben je zeker van je eisprong?
Hahaha ik denk niet dat ik tot zondag kan wachten, morgen maar een cb digitaal halen dan heb ik ook geen onduidelijk gezeik met streepjes
Jaa snap ik! Ik denk dat de predictor early misschien beter is. Clearblue heeft denk ik meer hcg nodig..
18 dus! Ehm na de bevalling nog maar 6 cyclussen gehad doordat ik borstvoeding geef, variërend van 25 tot 30 dagen. Redelijk regelmatig dus
Helemaal mee eens! Ga voor de predictor. Die clearblue zoekt namelijk ook naar een streepje maar geeft bij tuurstreepjes nog ‘niet zwanger’ terwijl wij ze wel al zien. Je hebt op twee verschillende testen een streepje. En ja, ze zijn licht voor rond nod, maar dat zien we vaker. Dus als die predictor een streep geeft weet je meer dan de ‘niet zwanger’ van clearblue. En al zou de cb ‘zwanger’ geven dan weet je net zoveel als nu: dat er een streepje te zien is
26-5 je je eisprong en gisteren dus 13 dpo en vandaag 14 dpo (het gemiddelde nod). Uitgaande van een innesteling rond 9 dpo zijn dit prima strepen voor 4 dagen na de innesteling hoor
Geheel onverwacht een positieve test. Bovenste is van gistermiddag, onderste van vanochtend. Had de onderste niet donkerder moeten zijn of maak ik mezelf gek? Als ik uitga van 1e dag laatste menstruatie ben ik 5/6 weken zwanger.
Gefeliciteerd! Ik ben zelf 5,5 week zwanger en mijn test is sinds 4 dagen pas even donker als de controlestreep. Ik denk dat die van jou daar misschien overmorgen ook wel op zit. Het lijkt ook wel of ik een witte streep erdoorheen zie, misschien oogt dat ook anders/lichter daardoor.