Ik voeg me ook even bij deze groep als dat mag....wat denken jullie van mijn ovulatietesten? Woensdag gevoelige borsten en krampjes in mijn onderbuik, gister alleen nog gevoelige borsten en vandaag misselijk. 7 april een mk gehad. 29 mei is mijn menstruatie weer begonnen en voor mijn mk had ik een cyclus van 33 dagen Ik ben de weg even helemaal kwijt
Vanmorgen weer getest om uit te sluiten dat hij niet vals was.. Weer een licht streepje! Nod is vandaag (10dpo) dus gaan lekker door testen
Zou ik de enelaatste als positief kunnen beschouwen? Dit zijn de testen van z&k. Het is de eerste keer dat ik deze gebruik. Voorheen altijd sensitest...
Wanneer heb je de een na laatste en onderste gedaan? Zal even een foto van de mijne erbij doen hoe die positief is ( ook een smiley op cb dan ) ik heb niet altijd donkerder dan de controle streep
De een na laatste gisterenavond om 23.00 En vanochtend om 06.30 (2e plas). Zoals die van jou zag die van mij er gisterenavond ook uit toen die net gedaan was. Moet ook zeggen sinds gisterenavond (nog voor ovulatietest) al wat steken onderin m'n buik. En nog steeds... voelt heel zwaar aan...
Dan denk ik dat dat indd je positieve test was, al zou ik misschien voor de zekerheid even door testen als dit je eerste ronde met z&k is om te zien wat ze gaan doen