Dit zijn idd indroogstrepen en geen geldige strepen. Je moet ze ook niet uit de prullenbak vissen na een halve dag
Gisterenmiddag om 14.00 positief ovulatietest gehad. Gisterenavond is het helaas niet meer gelukt om sex te hebben. Eregisteren avond (laat) wel. Zou dit al genoeg kunnen zijn of vanavond nog maar eens ?
Dankje, ben erg benieuwd. VK wilde op korte termijn echo maken om uit te sluiten dat ik niet al langer zwanger ben. Ook wetende dat de kans bestaat dat ik een stuk minder ver zwanger ben. Op basis van laatste menstruatie, LH piek en vermeende menstruatie schat ze in dat ik nu tussen de 5 en 6 weken zwanger ben. Maar goed, dit zegt ook niks..alleen een echo kan wat info geven. Zelf snap ik er geen snars van..ik appte mijn vriend 7 juni nog dat ik leeg liep...dus idee flink ongesteld. Stomme onzekerheid.
Ik zou vanavond zeker nog even doen, je ei springt 24 a 48u naar de positieve test dus zou t gewoon proberen
Afgelopen maand voor het eerst met ovulatietesten gewerkt maar tot op heden geen knaller gehad (zie foto 1) dinsdag is mijn nod als het goed en zojuist deze test gedaan (foto 2) Zien jullie wat ik zie? En zo ja, wanneer zou dan de eisprong zijn geweest
Misschien heb je een korte LH-piek en heb je hem tussen de 12 en 13 net gemist. Dan zou je nu 9/10 dpo zijn en dat past wel bij die predictor! Spannend!
En hoeveel dpo is meestal de nod? Ik ben er niet zo in thuis maar dan krijg ik misschien een idee Hoe raden jullie aan om verder te testen? Elke dag of om de dag? En ik heb nog 1 k2v5 liggen maar geen predictor meer....k2v5 gebruiken of dalijk nog op naar de winkel
Ik zie ook zeker wat op je predictor! Gemiddeld is nod op 14 dpo maar dat kan verschillen als je een kortere lf hebt. Ik zou zelf nieuwe predictor erbij halen en daarmee blijven testen Kruidvat testen blijken steeds toch minder gevoelig en predictor kan je nu mooi vergelijken met oplopen! Beste kan je om de dag testen maar zelf zou ik dat ook niet kunnen en elke dag doen hahaha Ik hoop dat ze mooi oplopen bij je!