Ik zie ook streepjes hoor op je testen! Hoop dat ze snel mooi oplopen. En ik ken je gevoel (zie mijn banner)
Ben ik weer met m'n domme vragen. Die van vandaag lijkt lichter? Ben ook minder misselijk. Maak me een beetje zorgen. Terecht? Rechts is trouwens vandaag.
Ik vind 'm niet lichter hoor. De linker is sowieso al droog dus lastig met elkaar te vergelijken. En qua kwalen komt en gaan die. Vooral in het begin.
Hallo meiden, Wat denken jullie? Zie onderstaande testen: trekpleister test is van vanochtend en predictor van een uurtje geleden. Op 18 juni positieve ovulatietest gehad, dus zou nu ca. 10 dpo moeten zijn? Sinds een uur geleden (gek genoeg toen ik de predictor testen ging doen) roze/bruin/rood slijmverlies... Is er nog hoop? Heeft er iets gezeten wat nu toch los gaat laten? De test van eregisteren (z&k) was iets lichter dan de trekpleister test van vanochtend...
Op de eerste zie ik niks. De 2e heel vaag, maar tevens is de test al uren oud en kan het een indroogstreep zijn. Op de predictor zie ik niks.
Op de eerste en tweede zie ik wel vaag wat, maar op de predictor nog niks. Zou over 2 dagen opnieuw testen. Even zien of ze dan duidelijker zijn.
Ja op die zwanger en kids moet je in het echt goed kijken en op de trekpleister zie je em al redelijk oké. Maargoed wat zegt dat roze/bruin /roodslijmverlies dan? Mmm ik weet et niet. Ben bang dat het mis is..
Mijn ovulatie testen van ebay zijn een beetje laat en die bij de action uitverkocht kijk ik bij de etos is de goedkoopste 10 euro voor 7 ik schrok echt van de prijs toen dacht ik dar word veel vrijen tot mijn testen er zijn(onregelmatige cyclus)
Maar dat is voor mij niet te beoordelen omdat je een opgedroogde test laat zien Ik zou even afwachten wat er gebeurd met het bruin/roze verlies en dan over 2-3 dagen weer testen.