Ow echt.. ik dacht het zit eraan te komen haha, nog even geduld dan.. kan het ineens binnen 2 dagen ofzo oplopen of gaat dat heel langzaam bij ov testen ?
Ik heb deze gebruikt van cd10 tot cd16 en waren allemaal even licht. Ik denk gisteren of vandaag eisprong (cd20/21). Ik denk dus dat je wel een 2/3tal dagen oploop kunt hebben. Vanaf ze donkerder worden, kun je 2x per dag testen
Oke dankjewel ik ga vanaf nu iedere dag testen en als ze donkerder worden ga ik wel 2x per dag testen, ben benieuwd wanneer me eisprong is
Bij mij liepen ze niet op. Elke dag een tuurstreepjes behalve 1 dag. Daarna weer tuur. Handig! Maar bij anderen heb je inderdaad op- en afloop.
Ja dat vind ik altijd zo raar. Want als je ziet hoe LH tijdens je cyclus zou moeten zijn is dat inderdaad een piek en daarvoor en daarna loopt het vlak. Maar sommige hebben idd een steeds duidelijker streepje. Bij mij is er altijd een lichte streep, dan een dag een dikke streep, en dan is ie weer weg.
Hoi meiden, Ik heb vandaag een zwangerschapstest gedaan van clean blue, heeft 1 van jullie ervaring of deze een heeel vaag vals plusje kunnen geven. ( foto is na 7 min) Weet niet of jullie t zien op de foto maar zal hem toevoegen.
Zou t niet weten zat aan de pil maar door paar keer overgeven zou t kunnen. Ik zie hem ook niet als ik hem upload. Zal even kijken als ik de foto donkerder maak of hij dan scherper upload
We hebben een week geleden en ongeveer 10 dagen terug gevreen dus zou als t zo zou zijn ongeveer tussen de 6 en 11 dpo zijn
Okee ben benieuwd. Heb maar 1 keer met clear blue getest en toen was hij duidelijk en was ik zwanger. Heb online testen van sensitest besteld komen morgenmiddag binnen heb daar goeie ervaringen mee.