Cd 19. Dus dat zou wel kunnen kloppen. Als ik geen pcos maand heb dan is mn cyclus vaak 31 dagen. Maar ik zal zeker even doortesten
Normaal altijd CD15 mijn piek met cyclus van 30 dagen... nu op cd19 niks te bekennen en lijkt alweer lichter te worden... moed zakt wat in mijn schoenen en denk dat ik deze ronde maar stop met testen...
Ik zou het eens met een ander merk proberen, de goedkoopste van sensitest werkten voor mij goed, action ook, in combinatie met clearblue digitaal
Vorige maand en bij mijn vorige zwangerschap had ik hier altijd wel echt een duidelijke knaller mee ...
Aangezien mijn zoontje vanmorgen ineens riep 'mama baby buik' en hij afgelopen vrijdag ook al 'frankrijk' riep (hij praat nog maar sinds kort een beetje duidelijk) gooide ik er vanmorgen een testje tegenaan. Tijdens het doorlopen zag ik duidelijk een streep, maar die trok bijna helenhel weer weg. Maar toch bleef ik iets zien. Soort schauds lijn leek het. De onderste test is een oude van 4 jaar geleden (destijds 10 DPO). Wilde even zien of wat ik dacht te zien op de juiste plek staat Zien jullie iets op de bovenste test? Het is een action test en ei was ergens tussen 5 en 10 dagen geleden (ik houd dat niet bij, maar heb wel aan mijn lijf dingen gemerkt die wijzen op ovulatie) En ik snap het als jullie niks zien hoor. Is in het echt al moeilijk waarneembaar
Dat weet ik wel zeker. Als mijn zoontje nou die uitspraak niet had gedaan vanmorgen, dan had ik ook niet getest. Heb ook totaal geen aanleiding om te denken dat het raak is...