Ze hadden weer eens goedkope predictor early& express bij op=op en de early is negatief. Dus dan zal het streepje dat ik zie op de action test niks zijn. Bedankt voor het meeturen. Volgende week wellicht een vervolg
Ik zie ook iets! De oude testen van Z&K gaven heel vaal vals positief, maar deze nieuwe (nog) niet. Hopelijk morgen een mooie test
Ik zie het ook nog steeds. Maar lees hier en daar wel dingen over de action testen waardoor ik er geen waarde aan durf te hechten nu al...
Goedenavond lady’s Na eindelijk overtijd te zijn na 17 rondes heb ik een tuurstreepje ontdekt op de clearblue test echter wel na de afleestijd van 3 min..de kv2v5 gaf negatief..na zo een lange tijd heb ik een beetje hoop..zien jullie ook een lichte streep?
Echt!!! Omg ik ben helemaal van slag..ben 3 dagen overtijd en verder eigenlijk behalve af en toe een steekje helemaal nergens last van..is het wel goed om zo een vaag streepje te zien na afleestijd?
Ik krijg ook pas bij 6 weken symptomen en mijn testen werden pas na NOD duidelijk. Qua afleestijd ..tja als het er iets overheen is gegaan maakt volgens mij niet uit, maar niet te lang.
Hmm ik zie wel wat maar deze testen zijn vaak misleidend. Sorry maar ik zou echt een andere test proberen.
Ik had ook zo n streepje, was bij mij blijkbaar elke x niks, hoop voor jou een duidelijke streep straks!
Om heel eerlijk te zijn zou ik echt afwachten of het oploopt. Als andere testen na nod negatief zijn en op deze test komt zo'n ontzettende tuurstreep (een test waarbij ik vaker lees over vage valse streepjes) zou ik nog niet enthousiast durven worden. Ik hoop uiteraard dat je gewoon over een paar dagen een prachtige test in je handen hebt.
Tuur, tuur, tuur... er staat wel echt iets, binnen afleestijd zeer vaag, dus had ik hem bijgehouden tot ie droog was. Wat zien jullie? (Uit elkaar gehaalde action test) 9 of 10 dpo, maar niet met ochtendurine (plotse onweerstaanbare trstdrang ). Had gisteren na de seks een beetje helderrood bloedverlies, dus dacht dat m’n regels begonnen waren, maar vandaag weer niks en witte afscheiding, vandaar de test.