Ik zie het streepje op de tweede foto sowieso. En op die van Maddie helemaal. Hopelijk loopt tie mooi op
Ik denk morgen. Door de 2 vmk durf ik niet meer te testen Ben zo bang voor weer een teleurstelling en verdriet . En jij?
Ik had zo’n doosje met een Early en Express gehaald, de express wil ik dan op m’n NOD doen, alleen heb ik normaal een LF van 11/12 dagen dus wanneer die dan is weet ik niet. Wil eigenlijk vandaag nog met big bazar testen. Heel spannend altijd als je vroeg test he, ik zie dat je 2 keer een vmk hebt gehad, Had je toen ook ruim voor NOD getest?. Ik ga heel hard voor je duimen.
Heel spannend he! Ja klopt meeste testen ook rond 11 dpo. Maar ze liepen niet op . En nu ben ik weer bang denk ik had ik nou maar niet getest haha maar ik was te nieuwschierig. En had zo vermoede... We blijven positief! Succes meid
Zelf nog een testje gewaagd na 1,5 u niet drinken.. zichtbaar opgelopen weer. Wat spannend weer! 11 dpo, als t goed is.
Is de express duidelijker/gevoeliger dan de Early? Want ik kon het natuurlijk niet laten, en heb ook de predictor express gedaan. En de express staat dat die eigenlijk na je NOD kan en aangezien de Early al 6 dagen voor kan, had ik die duidelijker verwacht.
Jij ook izzie. Als ik jou voorbij zie komen moet ik altijd aan me favo persoon van greys anatomy denken. Hihi