Bekijk bijlage 583016 buiten afleestijd na het doordruppelen met water Rechts is van gisteren en links is van vanochtend. Toen ik na het werken keek zag ik dat hij gelig was. Paar druppels water eroverheen gedaan en toen kwam die streep naar voren. Daarvoor zag ik wel een streepje maar lang niet zo duidelijk. 11 dpo
Ik ben niet zo’n heule grote fan van buiten afleestijd sorry Ik hoop dat je morgenochtend een mooie beginnende streep hebt binnen afleestijd!
Bekijk bijlage 583018 Ik zag een streep op de test maar moest binnen 5 min weg. Even gauw een foto gemaakt en zag hem wel. Niet zo duidelijk. Bij thuiskomst was hij zo (links) toen ik hem door liet lopen met water kwam hij meteen heel duidelijk naar voren
Ik zou morgen even opnieuw testen. Buiten afleestijd zou ik als negatief beschouwen. Deze testen hebben gauw indrogers
Welke test is dit? Ik zou m als negatief beschouwen. Ik zie 3streepjes?? Ik zou morgen een predictor early doen
@momim @Nieuwsgierigbijtje @Cindy1977 Jullie zien wel oploop, op de testen van woensdag en vrijdag ook? Ik vind ze vanaf woensdag echt gelijk, vrijdag zelfs wel iets lichter. Ik ga morgen wel een predictor halen weer.
M’n vriend heeft Kruidvat gehaald, haal zelf later wel een predictor. Maar bovenste is donderdag (al helemaal doorgelopen en deels opgedroogd, en onderste net 7 minuten geleden gedaan, dus denk dat hij nog wel donkerder opdroogt.).. Wel oploop maar als ik de 12/13e mijn eisprong heb gehad issie echt veel te licht (geen ovulatietesten gebruikt maar had op 12 juli ei-pijn)