Hoi! Wij zitten in ronde 1 na het verwijderen van mijn spiraaltje. Nu ben ik meteen begonnen met ovulatietesten omdat ik vóór de plaatsing een onregelmatige cyclus had. Ik heb 1 dag getest, 1 dag vergeten en daarna 2 dagen netjes getest. Maar nu zie ik op de laatste dag (gisteren dus) amper nog een streepje... Heb ik m'n ovulatie gemist? Ik zit vandaag op dag 12 van mijn cyclus. Iemand die iets weet?
Door testen, liefst 2 x per dag, en kijk of je een ander merk testjes kunt kiezen, die van sensitest of action zijn wat duidelijker. Deze van t Kruidvat kunnen heel lang donkere strepen geven
Dankje voor je reactie! Waar kan ik de sensitest halen? Ik ga sowieso nog even doortesten just to be sure.
Idd andere testen kopen. Kan idd zijn dat je je piek gemist hebt. Ik zou vanaf ca cd 9 gaan testen. Wanneer de streep donkerder wordt 2x per dag bijv 11 en 20 uur
Dank!! Ik heb net getest en die is net zo licht als die van gisteren.. Gisteravond wel seks gehad dus er is wellicht nog een kleine kans Al lijkt het me sterk dat het meteen in de eerste ronde raak is. Ga vanmiddag even langs de action. Bedankt voor de tips!
Na al het streepjes kijken en trage oploop een digitale.. nu maar duimen dat alles goed mag blijven gaan.
Bovenste 15 dpo. Onderste 22 dpo. Het zijn testen die je al 6 dagen voor je nod kan gebruiken. Zijn ze netjes? En kunnen ze nog donkerder worden? Heb geen ervaring met zwangerschapstest van clear blue.
Hi meiden! Ik had al een topic geplaatst maar ik zie dat er een algemene topic is voor tuurstreepjes etc Deze zwangerschapstest van Livsane (te koop bij apotheek) vanochtend gedaan (niet met mijn ochtend urine. Had al 3 glazen water op) In de verte zie ik wat.. wat vinden jullie? XXX
Hi meiden! Ik had al een topic geplaatst maar ik zie dat er een algemene topic is voor tuurstreepjes etc Deze zwangerschapstest van Livsane (te koop bij apotheek) vanochtend gedaan (niet met mijn ochtend urine. Had al 3 glazen water op) In de verte zie ik wat.. wat vinden jullie? XXX
Ik zie heel vaag iets. Ik zou als ik jou was de predictor early proberen. Die schijnen erg goed te zijn als ik het hier zo op het forum lees en geven al heel vroeg een streep.
Die zijn zeker netjes. Ik heb geen ervaring met deze testen, dus of ze nog donkerder kunnen worden weet ik niet. In elk geval gefeliciteerd
Nee... ze kunnen wel lichter worden door teveel hcg (hook effect). Stoppen met testen dus, het ziet er prima uit