Ik.zie ook een dun teststreepje! Spannend hoor! Hoeveel dpo ben je? Hopelijk mooie oploop en is inderdaad traject niet nodig. Ik duim voor je!!
Ja en ook van maar 1 keer deze maand. Niet zoveel zin haha. Maar goed na 2 missed abortions is een positieve test mooi meegenomen maar eerst maar eens tot 12 weken zien te komen..
Ik heb met wondfo (zelfde als Kruidvat testen geloof ik) getest. Zit 48 uur tussen de testen. De kleur is niet donkerder, maar de streep wel iets breder. Had de streep niet donkerder moeten zijn?
Bedankt voor het meekijken. Heb ze nog even onder elkaar gelegd dan is er misschien beter te zien wat ik bedoel..
Die 2e test lijkt nog nat te zijn. Ze drogen altijd wat donkerder op is mijn ervaring. Ik vind het er goed uit zien!
Hier inmiddels geen tuurtestje meer. Hopelijk is het kindje niet aangedaan en ga ik niet richting miskraam nr 3. Ben wel blij weer zwanger te zijn maar nog 0,0 vertrouwen erin..
Ik vind hem ook wel wat donkerder. Maar ik vind trouwens ook bij de tweede test de controle streep iets lichter lijken dan de eerste, dus misschien is de test in zijn geheel wel ietsjes lichter waardoor de oploop iets minder lijkt dan hij echt is.
Voorzichtig gefeliciteerd. Ik duim voor je dat dit een plakbeeb is en dat je over een maand of acht een wolk van een baby in je armen hebt.
Eerder 60% dat het niet goed is hoorde ik van de klinisch genetica. Bij de 1e miskraam hadden we met de 1e echo bij 8 weken een goed kloppend hartje en bleek hij achteraf kort daarna gestopt te zijn en bij de 2e miskraam was het gelijk bij de 1e echo bij 7 weken duidelijk.. Ik kom in aanmerking voor een vlokkentest of vruchtwaterpunctie waarvan ik de laatste ws ga doen als ik voorbij de 12 weken mag komen..
Ja hij kan donkerder en vanaf dat punt weer lichter omdat ie door slaat. Vroeger werd de test streep donkerder dan de controle streep maar tegenwoordig zie ik ze vaker gelijk doorslaan