Ik bedoelde de 24/36u bijtellen vanaf gisteren of vandaag, maar zal dus eisprong op morgen zetten en dinsdag dan 1dpo idd
Ik denk dat je nog niet op je nod zit en pril zwanger bent Misschien was je eisprong later dan je dacht?
Donderdag idd pas nod. Eiersprong is de 16e geweest. MM en dus bloedgeprikt. Overigens eerste ronde met Clomid.
Lichter positief dan die andere van gisteren.. maar ben vanacht nog op geweest ivm onweer en toen nog een halve liter water achtover geknald omdat ik dorst had.. wil zo nog eens proberen met 2e urine.. Als deze net zo licht is als net bel ik zo m’n gyneacoloog.. morgen nod
Ik had een vraag over ovulatietesten. Vorige maand mijn ei niet kunnen vinden maar deze keer lijkt hij eraan te komen. Ze zijn alleen veel duidelijker als ze nog een beetje nat zijn. Als ze helemaal opgedroogd zijn na een paar uur lijken ze iets minder duidelijk. Ondanks dat ze allemaal nog niet positief zijn, was ik benieuwd van welke je moet uitgaan? Van de natte testen of de opgedroogde? Heb die van gisteren en vandaag toegevoegd zodat je t verschil van 7 aug wat kan zien.
Je moet uitgaan van de test die met afleestijd ziet, opgedroogde testen mag je eigenlijk niet meer beoordelen