Helemaal klaar met testen! Ik heb m'n knaller Doel bereikt, haha! Mijn test, 15dpo, middagurine. Wondfo
Wauw, wat een mooie knaller!! Ik ga denk ook eens wondfo kopen rond mijn nod. Heb er nu net 4 bij de actiob gehaald, de normale en de early, maar daar heb ik nog nooit mee getest, dus ben benieuwd.. Gefeliciteerd hoor!!
Ik deed tegen mijn plan in toch een testje.. gisteren ook een kv gedaan maar die gaf een heel hee licht streepje maar dat kan je nog zien als negatief. Deze geeft nu wel duidelijker een streepje! 10dpo. Zien jullie hem ook ?
Hey dames! Ben echt al heeeeeel heeeel lang niet actief geweest. Begin april 1e afspraak fertiliteitsarts voor nummer 2. Zou dinsdag met de primolut starten op inmiddels dag 44 vam de cyclus. Voor de zekerheid een testje gedaan. De dpo die er bij staan zijn een gok. Positief maar oplopen doen ze naar mijn idee niet echt. Maar graag jullie blik hierop! Alvast super bedankt. Alles was bij dl nummer 1 met de iui zoveel duidelijker dat ik hier allemaal erg onzeker van word.. x
Hmm ik zie wel je streepjes inderdaad maar vind ze ook niet oplopen. Wat zegt het ziekenhuis? Even bloedprikken/doortesten voordat je aan de primolut begint?
Ik moet woensdag de 23e voor een echo om te kijken hoe of wat en hoever gezien mijn pcos cyclus. Kan ook heel goed nog voor NOD zijn op dit moment.
Ik zie ze maar qua oploop ziet ik er niet veel in. Ben voor nu niet positief maar wie weet ben je minder ver dan gedacht
Voordat we het aan de ouders vertellen (moet door omstandigheden vroeg), even voor alle zekerheid getest met zo’n digitale test (i know, geeft geen garantie, maar toch wel een ietsje zekerder gevoel na twee vmk). Had ik nog nooit eerder gedaan, maar geeft toch wel een goed gevoel
Je hebt pcos. Dan heb je ook vaak verhoogd lh hormoon en daar kunnen de testjes dus ook op reageren. Dat zou verklaren waarom ze zo enorm licht blijven en totaal niet oplopen.
Goedemorgen! Dit is de eerste keer dat ik gebruik maak van ovulatie testen maar wordt er niet erg veel wijzer van. Was de test nou op 8 mei positief of niet? PS het zijn testen van Etos eigen merk ☺️ Alvast bedankt voor het meekijken!