Dit dus. Bij Zwanger & Kids dipsticks zit een hele duidelijke gebruiksaanwijzing waarin staat binnen welke tijd je de ovulatietest af moet lezen. Na een half uur (zo even uit mijn hoofd) mag dat niet meer. Dus waarom vraag je dan of je de test beter nat of droog af kunt lezen?
Kijk naar de natte testen. En wat betreft 7 aug: die is inderdaad niet positief maar er zijn dames die nooit donkerder testen met dit merk. Dus lekker doortesten en als je ongesteld wordt zonder positievere test even terugrekenen of 7 aug misschien toch niet je lh piek geweest kan zijn.
Omdat ik in t buitenland zit en zo even wat testen in mijn toilettas heb geknikkerd. De gebruiksaanwijzing ligt thuis, dus ik wist niet meer of ik ze nat of droog moest lezen. Vanochtend was de test weer bijna wit. Ik ga er dus vanuit dat 7 aug om 21:30 positief was. Die was nat zo. Met een cyclus rond de 30 dagen lijkt mij dit ‘t meest logisch denk ik..
Wanneer zou ik eisprong nemen? Gisteren nog of vandaag pas? Klussen is er niet meer van gekomen ( dinsdag nog wel ), dus schat mijn kansen al vrij laag maar toch..
Een eisprong nemen? Cool! Doe mij dan een big Mac menu ( je eerste positieve test was de eerste op dag 17, vanaf daar 48 uur tellen)
Haha ja sorry, een belg hier, ik bedoelde dus wanneer ik dit mag verwachten maar zeg dit altijd zo op deze manier
Het stond er zo grappig, maar eerste test dag 17 is positief , vanaf daar dus 48 uur optellen en dat is dan 1 dpo
Dat is zeker waar, vragen staat vrij Alleen de gebruiksaanwijzing van deze testen is heel kort en duidelijk terwijl hier op ZP mensen veelal van hun ervaring reageren. De één leest ingedroogde testen af (zelfs zwangerschapstesten) en de ander niet. Las net trouwens dat ze gebruiksaanwijzing niet bij zich had. Wordt het lezen ook stuk lastiger
Ziet er wel zo uit, heb je vanavond nog getest? Bij mij had ik in de middag ook zo’n streep en in de avond knalde die, veel plezier dit weekend