Toevallig net nogmaals getest.. (niet heel handig want was al paar keer naar de wc geweest haha dus niet echt geconcentreerde urine) Maar ik zag dus een heeeeel licht streepje.. Bijna niet te zien trouwens.. Dus morgen ochtend weer testen.
Haha lief van je! Maar we zijn nog niet bewust bezig voor een 2e. Gebeurd het, is het super welkom! Gebruikt geen pil, maar we doen vhzdku. Normaal was mijn cyclus rond de 28 dagen maar vorige maand toevallig ook al niet..
Oh als ik hem openhaal zie ik wel heel licht streepje.. Ik denk dat ik over paar dagen nog maar een test moet doen.. Dat het nog te vroeg is. Als ik een een cyclus van 28 dagen zou hebben was vandaag mijn NOD. Maar dat weet ik natuurlijk niet haha
4 testen met indrogers leek mij onmogelijk. Dus net nogmaals getest. En nu even wat langer gewacht dan na 1 min niks te zien te stoppen. En ja.. Toch wel een streep te zien binnen de 5 min. Op de foto wat moeilijker te zien denk ik
Eergisteren de eerste keer getest, die duurde best lang voordat hij überhaupt ging 'lopen' Dus nadat ik niet meteen iets zag weggegooid. (bij mijn eerste zwangerschap zag ik meteen een hele duidelijks streep.) Maar gisteren pakte ik hem uit dat kleine vuilnisbakje en zag ik tot mijn verbazing een streepje. Dus gisteren middag weer getest en een heel licht streepje. Vannacht om half 1 getest (dacht dat het al veel later was) en vanmorgen om half 7. En weer na dat hij volgelopen was weggelegd want ik zag niks. Vanmiddag keek ik naar de testen en tot mijn verbazing zag ik heel licht op beide van vanmorgen een streepje. Dus nu net nogmaals getest en even wat langer gewacht en toen zag ik dus langzaam een streepje komen.
Ow ok. Dus binnen 2 dagen dus. Dan zou ik de hoop nog niet opgeven! Maar ik zou wel een andere test doen. Predictor ofzo
Dinsdag was de eerste test. (vandaag zou ik eigenlijk ongesteld worden bij een cyclus van 28 dagen) Ik had weer pijn onderin buik wanneer ik ging niezen en ik merkte dat de hond anders deed laatste paar dagen.
Dan zou ik sowieso nog even doortesten. Die van action kleuren super langzaam, vind ze zelf niet zo fijn.
Je moet ook wel iets langer blijven kijken dan 1 minuut! Ook nadat hij helemaal doorgelopen is kan het even duren voordat de hcg met het stofje in de teststreep reageert. Ik zou ook even een predictor kopen. Dan weet je morgen echt al meer want die is een stuk gevoeliger.
Haha ja.. Dat heb ik nu ook door! Bij mijn eerste zwangerschap was het meteen duidelijk zichtbaar! Was trouwens wel een andere test dan nu.
Ik zie niks helaas. Ik vraag me al een tijdje af wat het nut is van zo'n ring op of naast de test. Kun jij me dat uitleggen?