Wat denken jullie? Zit hier een positieve test bij? Sinds gisteren verder gegaan met 2besure testen... vandaar 1 (de laatste) van de action en met zelfde urine 1 van 2besure. Vandaag op cd 21. Straks maar weer verder testen.
Ik denk op dat die van cd 19 positief is, maar ik ben heel eerlijk gezegd niet super in het aflezen van ovulatietesten
Hallo meiden, Lange tijd geleden dat ik zelf actief was op dit forum, maar sinds de wens er voor derde kindje is lees ik al wel weer een tijdje mee. Op 17 juli heb ik mijn mirena verwijderd en op 20 juli heb ik 3 dagen bloedverlies gehad. Op 29 juli nog twee dagen en nu ben ik nog niet ongesteld geweest, maar test ik niet positief. Daarom heb ik vanmorgen een ovulatietest gedaan om te kijken of ik wellicht een periode heb overgeslagen. Die test zag er zo uit. Ik zou het fijn vinden als jullie meekijken en wellicht kunnen adviseren. Moet ik doorgaan met de ovulatietesten?
Ik denk het zelf ook. Maar vind de streep niet dik genoeg gekleurd... had ik in een voorgaande ronde wel...
Oké. Ik wist niet dat bij deze de streepjes ook even breed moeten zijn. Heb het puur gebaseerd op de intensiteit van de kleur. Weer wat geleerd
Mag ik het hier nog even plaatsen? Laatste test is van deze morgen, staat ook apart op de foto. Ik denk dat ik het nu wel mag beginnen geloven dit weekend nog eens een CB digital doen en dan maandag of dinsdag bloed prikken! Het dringt toch nog niet altijd volledig door
Ik weet niet of het dan een valse test is... Zoveel verstand heb ik er ook niet van. Daarom twijfel ik of het de 19e wel positief is..
Hoi allemaal. Ik ben hier nieuw omdat we graag een wens hebben voor een 2e kindje. Mijn zoontje ( 3 jaar ) kwam zeer onverwachts en was toen totaal niet bezig met zwanger worden. Nu wel en dus ook aan het testen met ovulatie testen. Ik had gewone dipsticks en testen van clearblue. Nu heb ik een overzichtje. Met alleen maar knipperende smileys van cb maar nog geen vaste smiley gehad.. het lijkt erop alsof mn ei al is geweest... Ik snap er niks van ( de 2e foto is van vanochtend.. Die met de ( knipperende ) smiley is de stick die ik al gebruikte en die met t lege rondje is nieuw )
Deze zijn opgedroogd lastig te beoordelen. Ze drogen vaak dun op. Liever zien we foto’s van verse testen. Die van cd 18 lijkt wel positief. Maar soms springt de eicel niet en dan probeert hij het nogmaals met nog een piek. Dat is zeldzaam hoor. Lekker doortesten en afwachten. Word je ongesteld, even terugrekenen hoe lang geleden je piek was. En anders op cd 32 (of zoiets) een keer testen met een zwangerschapstest