Dat is echt moeilijk te zeggen. Bij sommigen is hij elke dag zo dus dan kan het nog lang duren Kan ook dat je een oploop hebt, maar je daarom moet dus doortesten. Ik heb vandaag toch een knaller! Pfoe, wat een getest was me dat haha.
Mijn beste vriendin appte mij vandaag dat ze niets zag en helaas deze ronde wel voorbij zou zijn. Ik ben dol op turen en zie wel ‘iets’ Jullie ook?
Ik word nu wel heel onzeker.. ik heb nu weer de CB met wekenindicator gedaan en weer zegt ie 2-3 weken. Ik moet inmiddels al over de 6 weken zwanger zijn. Heb tot nu toe die 3+ nooit gezien..
He getsie, balen dat het je zo onzeker maakt! Ik hoop voor je dat het toch allemaal op zn pootjes terecht komt
Hier word het eindelijk een goed zichtbaar streepje.. misschien morgen een knaller? Zal ik nu 2keer op een dag testen Meiden die dit merk ook gebruiken gewoon een uurtje voor het testen niks meer drinken? Weet niet hoe het werkt met 2 keer op een dag testen ..
Hmm.. heb doorgetest met testen die ik van internet heb besteld maar daar zie ik nu niets meer op. Budget is er nu even niet naar om dure testen in huis te halen dus denk dat ik even moet afwachten. Bedankt voor het meeturen!
Mooie test! En bij een vroege innesteling (4-5 dpo) kan je op 10 dpo al zo mooi duidelijk testen met de predictor
Pff ik zet hem hier neer 22 positieve ovu test 23 eisprong ( getempt) Vandaag dus 10 dpo Ik zie iets super vaags op mn test. Maar wil ik het zien of zien jullie het ook? En staat het dan wel op de goede plek?
Ik wacht denk ik nog even met weer testen, ik ga proberen te wachten op zondag/maandag. Lukt het niet zal ik hem weer hier neerzetten