Ik vraag me ook echt af of action wel zo gevoelig is. Ik test met de action en de streepjes voor12 en 13dpo zijn teleurstellend. Dus zou zo maar kunnen dat ze dan bij jou nog niks oppikken met 8 en 10 dpo
Ik mag morgenmiddag bellen voor de bloedresultaten. Bruinverlies is weer meer geworden.. Ik ga maar uit van het ergste, weeral..
Op zich was mijn gesprek in het ziekenhuis wel positief. Manlief moet semen inleveren en ik word twee keer geprikt om mijn hormonen te checken en te checken op chlamydia. En afhankelijk op wat eruit komt wel of geen behandelplan. Dan hoor ik op 10 oktober. Weer een ruime maand verder pfff. Ook maar weer ovulatietesten besteld bij zwanger en kids. Deze maand ga ik voorbereid zijn! Wat verbazingwekkend dat de kwaliteit van testen zo schommelen. Als ik de testen hier boven allemaal zie is Action inderdaad hard achteruit gegaan. Ook bij mij was hij echt super licht eergisteren terwijl predictor een duidelijkere streep gaf. Ik zou gewoon kijken of je denkt wat te zien op een Action en dan er een predictor er tegenaan gooien aangezien daar nu niet meer goedkoop aan te komen is. En marktplaats afstruinen kan af en toe ook lonen met ovulatietesten en zwangerschapstesten!
@RoGiJuLi en de rest. Ik heb weer getest maar ik zie weer zo een vaag streepje waarvan ik denk dat t misschien voorgedrukt is?
Ik heb trouwens ook een vraagje over mijn cyclus... hij is normaal best regelmatig en lang. 34/35 dagen.. en Mn eisprong komt ook altijd best voorspelt, alleen deze cyclus bijna 5 dagen later, wordt mijn luteale fase hierdoor korter? Dat betekend dan dat ik morgen ongesteld ga worden wanneer ik 9 of 10 dpo ben
Als je ei verlaat is, dan schuift ook je nod op Op hoeveel dpo zit je nu? En hoe zeker ben je van je ei??
Ik zit op 9/10 dpo. Ik heb ovulatie testen gedaan en op zondag 25 was ie positief, dag erna negatief..