Ik vind dat je hele mooie testen hebt! Action lees ik de laatste tijd heel veel over dat ze hele lichte streepjes geven en slecht oplopen, maar ook dat er per test echt aanzienlijk kleurverschil is met dezelfde urine, die zou ik dus niet gebruiken. Kruidvat geeft vaak tuurstreepjes, maar die bouwen wel redelijk op. Predictor early geeft de duidelijkste streepjes, die zou ik dus lekker aanhouden
Oke! Spannend hij is heel licht, maar ik hoef niet te turen. Hopelijk over een paar dagen mooi opgelopen
Ik lijk wel heel iets van een oploop te zien, maar inderdaad niet zo duidelijk. Wat ik hierboven ook al schreef, de action testen geven vaak nauwelijks oploop, tot ze ineens knallen. Dus óf je moet nog even doortesten, óf je stapt over op bijv. Kruidvat of predictor en test nu en over een paar dagen. Dan moet je wel duidelijker beeld hebben
Vind het zo gek dat de predictor al redelijk fel is en die andere 2 nog niet eens een duur streepje geven maar gewoon wit blijven..
En dan dus de 27e je eisprong en dan ben je nu 9 dpo Dan is het een prima streep voor 9 dpo hoor. Je action was dus helaas vals (had al aangegeven dat dat kon zijn toen). Hopelijk loopt hij nu mooi op.
Ja dat is ook gek, maar weet je zeker dat ze echt wit zijn? Ik moest me soms ook gekturen op streepjes
Maar dan kan het ei technisch gezien toch ook de nacht van 25 op 26 gesprongen kunnen zijn? en dan zou ze nu 10/11 dpo zijn.
Zou kunnen, maar dat komt veel minder voor dan een eisprong 1-2 dagen na de piek . Met tempen kan je daar wel achterkomen trouwens Een nega ovu test na een posi betekent overigens niet dat je ei al gesprongen is En die action was echt vals, anders had de predictor die daarna deed ook echt wel iets aangegeven
Ik heb nog een handige tabel gevonden mbt hcg waardes gemiddeld per week/dag. Misschien hebben jullie er ook wat aan