Ja, alleen maar lichte streepjes. Ook op predictor early. Nu wachten op menstruatie of hoe ik t moet noemen
Nee heb ik niet geplaatst. Heb in totaal 4 merken gedaan (shame on me) en op alles een licht roze streepje binnen afleestijd. Weet niet of het streepje de upload overleeft, dus ik zal ook de bewerkte versie erbij doen.
Klopt hoor, die had ook duidelijker moeten zijn. Is van dinsdagmiddag. Ik reken ook nergens meer op en verwacht een dezer dagen ‘ongesteld’ te worden.
Misschien was het een foute innesteling. Dan is er nog wel iets hcg maar dat breekt ook snel weer af.
hmm ik ging net de instructies lezen en er staat dat je de staaf 5 seconde in urine moet houden, dit heb ik vandaag gedaan.. Gisteren had ik hem 15 seconde erin gehouden, net zoals t met de actiontest moet. Kan het hier aan liggen?
Het enige wat ik zelf nog spannend vind, is dat ik gisteren rechts onder in mijn buik ineens steken kreeg die zelfs door trokken naar mijn lies. Ik heb me altijd afgevraagd wat meiden bedoelen met steken in hun lies, maar nu weet ik het Kan me alleen niet voorstellen dat je 13 of 14 dpo nog een innesteling krijgt. Ik hou er dus maar rekening mee dat het voorbereidingswerk is voor als ik op rood ga..
Ik heb ws een ei gehad door de pil heen. Ik had eipijn en heb toen ovutesten gekocht. Er zijn wel verdeelde meningen over die testen, omdat ze van Kruidvat waren (zie evt berichtgeschiedenis ) Mijn ei is dus niet helemaal zeker, maar kan geen 6-7 dagen afwijken van wat ik heb gevoeld. Ik test al vanaf afgelopen vrijdag/zaterdag heel licht op verschillende testen, dus als er eventueel wat zit, kan het haast niet goed zijn. Ik weet dat een vruchtje hcg aanmaakt vanaf de bevruchting, dus het enige wat ik nog kan bedenken is: bevruchting, wel hcg aanmaken maar nog niet zoveel door geen innesteling, dan gisteren zeer late innesteling en dan zou ik (bij geen rood) over een dag of 2 toch duidelijker moeten kunnen testen. Maar dat is zo ver gezocht. Ik vermoed dat er wel iets van een bevruchting heeft plaatsgevonden (heb me vorig weekend ook echt zwanger gevoeld) maar dat het niet heeft kunnen nestelen door slecht baarmoederslijmvlies van de pil.
Ohja je zat aan de pil, ja dan ligt het inderdaad allemaal even anders. Toch ben ik heel benieuwd, hoop dat je snel wat duidelijkheid heb, die onzekerheid is echt vervelend!
Hcg wordt pas aangemaakt tijdens de innesteling, niet na de bevruchting al Dus ALS de testen op hcg hebben gereageerd zal er dus bij de innesteling iets fout moeten zijn gegaan. Vaak zijn de testen dan met een dag of 3 weer wit en wordt je ongesteld. Ik denk dus echt dat de testen bij jou niet op zwanger hcg reageren, maar of vals zijn, of op iets anders reageren. Of je hebt standaard een lage hcg waarde in je lichaam (schijnbaar kan dat) of heb je gewoon veel lh in je lichaam waar ze op reageren.
Een vriend van mij is arts en die schreef dit: Hcg komt van de vrucht af. Dus al gelijk aanmaak. Alleen de concentratie stijgt later als de vrucht ouder is. Plus in de urine komt het later naar voren dan in bloed Maargoed het is gewoon afwachten. Wel knap frusterend als ik steeds vals positief zou testen op verschillende merken...
Vraag dan eens aan de arts hoe dat dan gaat bij een bevruchting buiten het lichaam (ivf/icsi), want mijn lichaam maakte echt geen hcg aan toen in het schaaltje een bevruchting was ontstaan En hoe het klompje nog delende cellen hcg kan laten aanmaken zonder dat er contact is met het vrouwelijk lichaam. Het zweeft namelijk door de eileider/baarmoeder en heeft geen contact met het bloed/lichaam vd vrouw . Pas tijdesn de eerste aanraking van de cellen met de vaarmoederwand us er contact en gaan de cellen een stofje naar de hersenen sturen die zorgt voor de aanmaak van hcg Ik heb dit te horen gekregen van mijn fert arts en de diverse ivf gyns/laboranten (ander zhuis) tijdens onze ivf pogingen (ik was namelijk ook heel benieuwd er naar)