Hoi dames! Na vorige maand een missed abortion voelde ik me vanmorgen misselijk. Testje gedaan en daarop een licht roze streep! Spannend!!! Weet alleen echt niet op hoeveel DPO ik nu zit.. wat denken jullie?
Gefeliciteerd! Het hangt er een beetje vanaf hoe snel je lichaam hch aanmaakt, maar mijn testen zagen er zo uit op 9dpo.
@nena90 Gefeliciteerd!!!! @NLJH YAAA!! gefeliciteeerd!!! @rikki Ik hoop dat het een mooie oploop krijgt!! Alvast gefeliciteerd!!
Hoi! Ik heb jullie advies nodig... Ik heb 22 mei curretage gehad na een MA. Daarvoor is er niks zelf op gang gekomen ook geen pillen gebruikt. Hcg liep alleen maar op nog. Dus echt pas vandaag dag 12 als ik de curretage als dag 1 reken. Elke drie dagen hcg test gedaan. Zag goede afloop. Vanochtend hcg test gedaan. Die voeg ik bij. Nu net een LH test gedaan. Die is positief... Wat denken jullie? Is dit van de hcg of kan ik binnen nu en 48 een eisprong verwachten??
Hi dames! Ik kom even om advies vragen. Ik heb zojuist een KV 2v5 gedaan en kreeg een heel vaag lijntje iets na de afleestijd. Ik zit nu ongeveer een week voor NOD maar met enorme testdrang (Ik weet het, niet handig maar mij helpt het tegen de drang ). Dit lijntje was een uur later opeens verdwenen. Weet iemand hoe snel deze eventueel indrooglijntjes geven en of indrooglijntjes opeens weer kunnen verdwijnen? De foto is ietsje bewerkt zodat de lijn na uploaden zichtbaar blijft, hij is wel echt heel moeilijk te zien, maar hopelijk hebben jullie je bril op
Dit lijkt me geen indrooglijn als hij na een uur weer weg is, maar gewoon even een ophoping van de kleurstof die doorloopt. Het staat ook niet op de juiste plek om een correcte streep te zijn. Betekent niet dat je niet alsnog morgen of overmorgen positief kan testen, je bent nog heel vroeg!
vandaag niet meer getest doordat we naar een communiefeest waren ik heb toen duidelijk mijn ei gevoeld
Thanks voor de lieve reacties dames! Net weer een testje gedaan en vers van de pers is hij toch al wel net zo donker “of licht ” als die van gisteren. Dus als hij wat meer opgedroogd is verwacht ik dus dat hij prima oploopt.. Pffff spannend hoor!
8 dpo predictor early Streepje stond er meteen.. daarna opengemaakt voor betere foto maar lees dat je dat niet mag doen.. wat denken jullie?? En heeft het zin zo nog een kv 2 voor 5 te doen?