Dubbel gefeliciteerd! Ik kan me inbeelden dat het even flink schrikken is Ik duim dat alles goed mag blijven verlopen
@Lisa890 had je verhaal gelezen voordat je de echo kreeg en zie nu dat het hartje klopte van harte!!! Zo fijn dat het je nu na alle mmm gegund is! Geniet ervan x
Hier vanmorgen weer getest met KV test (toch maar even gaan halen) en in mijn ogen toch een oploop. Ik hoop dat dit goed blijft gaan..
Deze vanmorgen gedaan rond 09.45u. 4 juli miskraam gehad. Al sinds november vorig jaar geen menstruatie meer gehad. Dacht dat ik ongeveer 2 weken terug een eisprong voelde. Zou dat overeen komen met deze test? Ik heb 15 oktober een afspraak staan bij de fertiliteitskliniek (in juni ook al, maar bleek toen ook zwanger te zijn, dus afspraak toen gecanceld)
Vandaag weer een ovutestje gedaan. Wat is dat lastig om kleur goed op de foto te krijgen. Maar ik vind het allemaal ook weer veel te spannend en die ovutestje is ook nieuw voor mij. Het loopt wel op al zijn we nog ver van positief.
Iemand hier ervaring met de testen van 2-beSure? Ik heb de gewone gekocht, dus niet de gevoelige, maar ze blijven positief. Ik heb al contact gehad met ze, maar ongevoeligere testen geeft het niet.
Ik ben helemaal in shock, aangezien ik ben gesteriliseerd zag ik dit niet aankomen. Ik haal vandaag wel een digitale voor de zekerheid.
Ik zou deze ook als positief beschouwen, ik ben benieuwd of je gezien de situatie echt zwanger bent. Dan zou het zeker een shock zijn idd.
Ik ben nu 1 dag overtijd en had vorige week licht bloedverlies tijdens het afvegen. Ook last van gevoelige borsten en totaal niet fit zijn.