Hopelijk loopt hij nog verder op, voor nu zie ik weinig verschil in 2 dagen. In juni ook dit soort testen gehad (miskraam) , waardoor de twijfel nu al begint toe te slaan. Geen idee hoeveel dpo het is. Rond 12/13 september eipijntjes gehad.
Ter vergelijking. Las dat het lastiger is om te vergelijken als de 1 al opgedroogd is. De eerste foto is vrijdag gedaan net na 5 minuten De onderste foto is de test van vandaag, na 7 minuten op de foto gezet.
Na 2 dagen zou die nu toch heel stuk donkerder moeten zijn. Wil je niet ontmoedigen misschien ben je een trage hcg aanmaker.. Maar voor mij zou zoiets niet veel goeds betekenen
Ik hoop het, als ik uitga van 16/17 september mijn ei, zou ik nu 3,5 weken zijn. Dus nog heel erg pril. Misschien daarom nog lichtjes. We wachten het af. Dank je wel
Een ei op 16-17 sept dan zou je nu al 12-13 dpo zijn en dan zou je een (veel) donkere test verwachten.vik verwacht dus dat je ei nu later was dan je denkt (eerder rond 19-20 sept) en dan zit je nu op 9-10 dpo. Ik hoop dat de volgende test weer donkerder zal zijn.
Thanks, meer dan afwachten kunnen we toch niet. En duimen draaien dat het goed zit. Dat is het nadeel dat ik totaal geen cyclus heb. Zou 15 oktober intake hebben bij fertiliteitskliniek. Misschien afspraak gewoon laten staan en heen gaan.
Misschien zo beter te zien? Nu is die opgedroogd net als die van 27ste. Ik weet het zijn geen super duidelijke streepjes. Voor nu ga ik maar uit van 12dpo. En wacht ik sowieso deze week af, voor ik een afspraak ga maken. In elk geval bedankt voor jullie feedback.
Hallo dames, zouden jullie met mij mee willen kijken? Ik zit vandaag op 14/15 dpo. deze zijn van predictor early op 9/10 en 11/12 dpo. dit is een gewone actiontest op 12/13 dpo vandaag 14/15dpo Ik vind het wat eng omdat mijn borsten vandaag wat minder zeer doen. Is dit opzich voldoende oploop denken jullie?
Fijn! Wat zijn deze dagen spannend hè. Ik test elke 2 dagen door tot hij knalt, dan hou ik er mee op. Spannend blijft het toch
Ik raad je aan om morgenvroeg met je 2de urine te testen (weet niet of je dat al hebt gedaan?) Dus opstaan plassen ontbijten plassen en testen. Vaak is de 2de urine het meest geconcentreerd