Ok dit ziet er niet best uit. 2 dagen geleden vandaag maar met afgekoelde urine en groot vermoeden van blaasontsteking (krijg vanmiddag uitslag). Ik zie echt geen oploop.
OH nee wat balen zeg! Maar hij gaf toch een heel licht streepje. Misschien anders toch vroege miskraam? Maar snap best als je liever denkt dat et gewoon een menstruatie is natuurlijk. Dat komt minder hard aan dan een vroege miskraam. Veel sterkte en hopelijk is het de volgende wel gewoon goed raak!
Mag ik vragen waarom je zo ligt te stressen? Je testen zien er super goed uit ..en daarbij boven 1200 hcg verdubbeld het niet elke 2 dagen maar om de 3 a4 dagen. Dus hou op met jezelf gek te maken en schei uit met testen
Oh dat van die 3 a 4 dagen wist ik niet. Maar je hebt gelijk. Nou moet ik wel zeggen..als je de hele nacht met zoveel buikpijn ligt en het al een keer rond deze tijd fout gegaan is, dan is de verleiding groot om even een test te doen.
Ja is ook een vroege miskraam. Maar je kunt er weinig aan doen. Vandaar op na de volgende ronde. Ik sta er gelukkig aardig nuchter in. Het is de natuur. Dank je wel.
Ja ik snap dat je dan erg ongerust bent heb zelf ook 10 miskramen achter de rug en nu 8 weken zwanger en erg nerveus of het allemaal wel goed gaat. Ook ik ben een echte testjunkie maar het heeft geen zin. Heb zelf ook al een miskraam gehad en de testlijn bleef toen hartstikke donker, dus het zegt niks. Het enigste wat je kunt doen is erop vertrouwen dat het dit keer wel goed zit
Wat vreselijk zeg. En tegelijk wat fijn dat je nu 8 weken zwanger bent, gefeliciteerd! Dan blijft het idd ook spannend ja. Ik moet ook gewoon op het kindje en mijn lichaam vertrouwen en genieten dat ik zwanger ben.
Testen zeggen jammer genoeg niets. Mijn predictor knalde nog de dag voor mijn miskraam vorig jaar. Ik was ook een echte stresskip dit keer en mocht van mijn gynae 2x per week bloed laten prikken tot ik me gerust voelde. Ik woon wel in België, hier doen ze daar gelukkig niet moeilijk over. Ik kon zonder afspraak even naar het labo gaan. Het gaf mij een gerust gevoel om de waarden het dak zien uit te rijzen Veel succes en proberen genieten hoor!
Ik weet niet wat je precies wil... ze worden niet duidelijker dan dat hoor, of wacht je tot ze zwart worden?
Ja dat kan ik me voorstellen. Ik probeer het los te laten nu en te genieten idd. Dankje en jij ook een goede zwangerschap!