Ik wel! Is dit een early test? Ik heb namelijk ook zulke streepjes gehad bij de earlytesten, helaas foutief.
Zelfde ervaring.... Had altijd ruzie met de Kruidvat testen daarmee als ze zulke grauwige lijntjea gaven
Ok... mijn geduld trok het niet meer en ik heb gisteren op 7 dpo getest met middagurine (altijd al avondtester geweest). Zien jullie dit ook? Foto na 6 min genomen en de foto is niet bewerkt. Ik weet dat er nog vanalles kan gebeuren en het dus helemaal niet zo handig is zo vroeg
Is zie heel vaag iets, maar durf het niet positief te noemen. Je hebt hem niet doorgespoeld met water toch? Als deze test van gisteren is, dan zal je vast vandaag opnieuw hebben getest
Nee niet doorgespoeld idd. Juist al heel vlug een foto genomen zodat er ook geen twijfel kan zijn van indroger. Vandaag moet nog haha
Ben benieuwd naar vandaag. Had je kwaaltjes waardoor je zo vroeg ging testen of gewoon te nieuwgierig
Ik zie ook iets heel lichts! Herkenbaar dat vroeg willen testen. Ik moet mezelf ook elke avond inhouden om niet langs de Kruidvat te rijden (8dpo nu) zo erg haha! Ik duim voor je!
Zien jullie iets? Ik dacht: ik doe voor de lol gewoon een test. Heb zo’n rare cyclus gehad met een “halve” menstruatie (alleen roze bloedverlies met afvegen). Heb dit wel als mijn dag 1 gerekend. Volgens mijn app zou ik afgelopen week mijn ovulatie moeten hebben gehad, dus ik kan sowieso nog niet positief testen toch? Is dit vals positief? Of zie ik dingen die er niet zijn?
Roze afscheiding bij het afvegen is geen CD 1. Dus je ovulatie toen geweest? Ik zie idd wel een streep.
Veeeeel te nieuwsgierig. Voel wel vanalles in mijn buik, maar dat kan net zo goed normaal zijn. Test van net was hetzelfde als gisteren. Wat mij wel opviel is dat er al twee zeeeeeer duidelijk voorgedrukte strepen op deze stonden. Denk dus dat het gewoon een voorgedrukt streepje is wat een beetje kleurstof vasthoudt... 1 ding scheelt; ben de komende dagen genezen van testdrang
Na de laatste bijna positieve ovu testen afgelopen tijd, zakte het lh weer een beetje afgelopen dagen. Vanmorgen om 6:30 opgestaan om 7 uur gedronken, de eerste test om 9:00 gedaan (bovenste), daarna gegeten en gedronken resultaat is de tweede test van 11. Om er zeker van te zijn dat het aan het zakken was om 13 uur de onderste. Was dit dan mijn piek? Wat denken jullie?
Denk je dat? Ik heb geen idee. De roze afscheiding begon wel op de 25e dag van mijn cyclus en heb een cyclus van 28-26-25-25 dagen (die laatste keer dus, dacht ik) gehad. Heb toen ook de ha gebeld en toen een test gedaan, die negatief was. De HA dacht dat mijn menstruatie wel was doorgebroken, maar mss van slag was? Pff heb echt geen idee. Hoop zo dat het idd waar is en er een kindje in mijn buik groeit. Zou niets liever willen!
Je cyclus kan ook een keer langer zijn, dat de eisprong op normale moment niet is gelukt en later opnieuw het probeerde.
Niet bot bedoeld, maar duidelijk. Om eerlijk te zijn snap ik niet dat je onzeker bent als je dit soort testen hebt. Vage tuurstreepjes kan ik me voorstellen, maar na 1 zo'n test als jij hebt heeft het 0,0 zin om verder te testen. Je hebt prachtige testen waar menig zwangere hier jaloers op zou zijn, en je doet alsof je een miskraam hebt en alles verloren is.
Ik denk het niet, maar lees veel mensen die een piek hebben met deze streepjes. Even afwachten of je over 2 weken ongesteld wordt.