Ok maak ik mezelf helemaal gek of zien jullie ook een streepje?? Is een dipstick van zwanger en kids..
Wat een leuk cadeau inderdaad! Probeer 'm wel zo vroeg mogelijk te geven want de batterij houdt 't helaas niet 24 uur vol! Geniet van het moment van vertellen!
Hij staat om 0515 op dus dat zal hij wel volhouden. En voor de zekerheid ook een foto gemaakt. En de predictor bewaard. Maar wat is het ontzettend lastig het er niet uit te flappen! Bij onze dochter heb ik hem meteen gebeld na de test en het eruit geklapt. Altijd spijt gehad. Ik hoop dat hij het zo vroeg in de ochtend wel beseft hahaha. Ik heb het in een doosje gedaan en die heb ik ingepakt. Moet natuurlijk niet meteen duidelijk zijn. heeft hij tijd om wakker te worden hahahaha
@RoGiJuLi hoeveel DPO denk je dat ik ben? Op 30-9 had ik mijn positieve ovulatietest denk ik. Ik moest die dag ook bloed prikken in het ziekenhuis en heb toen niet verder getest.
Ik vind het zo onwerkelijk dat na anderhalf jaar witte testen staren ernaar een streepje staat, en hij loopt nog op ook. Bedankt voor je snelle reactie ❤