Ik kan het me gewoon niet voorstellen.. na meer dan drie jaar. En ik heb gisteren nog anderhalf uur met Mn zoon in een trampoline park salto’s staan maken en flikflaks haha, embryootje is wel een trooper als die dat overleefd heeft
Zo was die van mij vorige week donderdag ook. Ben gestopt met die testen en overgegaan op predictor. Die zijn wel een stuk duurder maar wel een stuk duidelijker!
Ik vind het zinde van het geld, Ik vind die van action echt perfect heb elke dag getest en kan er alleen maar positief over praten. Inmiddels ben ik alweer 11 weken onderweg
Ja het inderdaad veel geld, ik word er alleen erg onzeker van als de test zo licht uitvalt en het langzaam opbouwt. Ik vind zelf de predictor duidelijker. Maar snap zeker dat andere voor de action of kv gaan. Heb ik bij mijn andere zwangerschappen ook gedaan. Na 2 miskramen in 5 maanden tijd ben ik erg onzeker dus wil graag snel duidelijkheid.
Dat snap ik als geen ander..heb 10 miskramen in totaal gehad en het was echt een obsessie voor mij om te testen, vaker wel 3x op een dag zo erg. Dus dan word het inderdaad een duur grapje, maar ik snap het wel.
Zo is ie dus opgedroogd... niet te dun? God wat een onzekerheid zo.. ga nu naar de Kruidvat voor een predictor haha
Ik denk nog niet positief. Vsnavond nogmaals testen. Ps, heb je hem wel vlak neergelegd tijdens het doorlopen?
Hoi dames, ik gebruik deze maand voor het eerst ovutesten. ik heb op 10 oktober een positieve ovutest gehad. Wanneer is dan 1dpo?