dit heb ik ook afgelopen jullie gehad. Alle testen positief en clear blue gaaf aan niet zwanger. Volgende dag was het wel 1-2wkn zwanger
Aaaah oké... durf geen nieuwe cb te doen hoor, maar morgen mag ik bij de huisarts langskomen voor een test en evt een bloedtest
Ik had getest met 2e plas, net zoals bij alle andere testen.... De predictor geeft weer duidelijk een streep. Morgen dus even afwachten wat de huisarts ervan vind, ik mag morgenvroeg daar een test doen en evt bloedtest...
clearblue heeft wel meer hcg nodig dan andere testen! Als de andere testen goed oplopen ben je misschien gewoon nog te vroeg voor de cb
Hoi hoi! Nou zit ik gisteren op de MMM afdeling in een groepje te tikken dat ik over 2 weken IUI en ovulatieinductie ga beginnen. Sta ik een uur geleden voor de spiegel en denk ik: wat glanst mijn haar toch idioot erg? en is mijn huid weer puntgaaf?....Maar dat herken ik! En nu zit ik vol ongeloof naar dit plaatje te staren. Met een paar druppels avondurine notabene Ik ben nu 10 of 11 dpo. En nu komen de zenuwslopende dagen voor mijn NOD
Wow die is al mooi duidelijk! Ik ga voor je duimen dat ie mooi oploopt Zou toch geweldig zijn als het hele IUI traject van de baan kan
Echt he! En jij ook voorzichtig gefeliciteerd! Ik zag van jou ook een paar testen voorbij komen. Ik duim ook voor jou! Ziet er wel goed uit! Morgen ga ik ook weer testen.
Dankjewel, lief van je. De testen laten me echt twijfelen, 13 en 14 lijkt de ene keer gelijk en de andere keer denk ik weer dat 13 duidelijker is... maar goed we wachten af... Als je morgen weer gaat testen zou ik weer in de avond testen, denk dat er na 12uur niet echt duidelijk oploop is waardoor je misschien onnodig in de stress schiet... Of als je het geduld kan afwachten zaterdagochtend? Ik hoop dat er in elk geval een mooie oploop is
Pfoeh geduld, moeilijk maar je hebt gelijk. Als ik ga testen met avondurine inderdaad en voor de rest alles in bedwang houden. Als ik je oploop tussen dag 12 en 14 vergelijk zie ik mooie oploop. Is misschien wat je zegt beter om om de dag te testen om niet onnodig in de stress te schieten. Maarja.......zeggen en doen..... bij dit...