@RoGiJuLi daar ben ik weer Zou jij eens met mij mee willen denken/kijken... Normaal heb ik rond cd 19 a 20 een posi ovu test cyclus tussen de 28 en 32. Vorige maand zélfs op cd 21 en cyclus toen ook 34 dgn. Ik begin dus meestal op cd 17 met testen. Deze maand op cd 17 (woensdag 20-11) begin avond een test gedaan en tot mijn stomme verbazing was deze direct positief (dacht ik) ik meteen in de stress want dus geen idee of dit begin of eind piek etc was. Nu test ik door en zijn ze tot aan vanochtend nog steeds positief. Die van vanochtend lijkt zelfs nog het donkerste (niet met eerste urine) Mijn vraag: Hoe kan dit nou weer? Wanneer kan ik nou in godsnaam uitgaan van ei?
26e mijn nod... wat vinden jullie? Ik heb 4 testjes gedaan oeps... op allemaal een mega licht streepje te zien. Wel roze.
2-3 dagen een lh piek is niet vreemd. Als jouw piek op 20-11 in de avond begon, heb je nu iets van 36 uur een lh piek wat niet vreemd is. Gebruik je vaker de kv testen? Die staan er om bekend om veel te lang positief aan te houden waardoor een ei verwachten lastig wordt.
Ja op 20-11 teste ik voor het eerst deze cyclus, ik heb dus ook geen idee of hij eerder die dag ook al positief zou zijn geweest. Ik gebruik die van kruidvat altijd idd. Ik wist niet dat ze altijd te lang positief aanhouden Meestal zijn ze bij mij 2 dagen positief dat wel. Kan ik dan beter andere testen gebruiken? Welke raad je dan aan? En is de kans dan nu aannemelijk dat de eisprong echt al geweest is en dat de kruidvat test dus onnodig donker nog is?
Stel dat je piek vanavond weg is dan kan je eisprong overmorgen nog zijn. Ik zou nog even kijken wat de testen einde middag en morgen doen. Is hij morgen nog zo donker dan zou je even bijv action testen kunnen doen om te kijken wat die zeggen
Jeetje overmorgen zou nog steeds kunnen?? Dat zou dan dus betekenen dat de test erg vroeg heel donker is geweest ipv heel lang na ei nog donker? Ik heb gisteren avond wel de typische groeipijn gehad.
@RoGiJuLi Begin avond weer getest, zie foto onderste test. Hij lijkt in het echt nu een beetje op die van 20-11 en die van vanochtend was donkerder. Wat denk jij nu qua piek of welke dag ovulatie?
Je hebt gelijk gehad, net getest en die is echt een stuk lichter als gisterenochtend! Als jij het rijtje zo ziet is dan de echte piek gisteren geweest? Ik had wel donderdagavond die typische ei pijn. Dus eigenlijk is het met de kruidvat testen dus zo dat ze voor de echte piek eigenlijk al zo donker zijn waardoor je misschien denkt je ei al eerder hebben? Als ik nu niet door had getest na 20-11 was ik er namelijk vanuit gegaan dat dat mijn piek al was. Dus ik moet nu uitgaan van ei vandaag of morgen? Kan het kloppen dat de pijn donderdag dan al was? Sorry voor de vele vragen hoor
Ik zou idd zeggen piek gisteren. Morgen je ei. Wat jij vanaf donderdag voelt is de groeipijn van het ei
Ja klopt, die groeipijn is altijd erg typisch. Alleen ik heb het maar één avond gehad. Gisteren geen pijn en vandaag ook nog niet terwijl de piek gisteren dus was blijkbaar. Meestal heb ik na de piek pas pijn haha dus ik ben in de war
Hallo allemaal, Ik maak me toch zorgen om de kruitvat testen zie weinig oploop. Was wel heel anders toen met mijn dochter. Heb nu een andere test gehaald. Moet ik me zorgen maken? 8 november 'savonds positieve ovulatie test gehad.
Pfff ben weer zo bang dat het mis is. Ik zie geen oploop. Bovenste test van donderdag en onderste van net.
ik zie de streepjes wel maar er lijkt idd weinig oploop te zijn. En als je de test van vandaag en eergisteren onder elkaar zet zie je dan wat verschil? Als je 8 november een positieve ovulatietest heb gehad springt je ei na 24-48 uur. 11 november ben je dan dus 1dpo en vandaag dus 13 dpo, dus volgens mij 3 weken en 6 dagen zwanger.