Vandaag 7 dpo en ‘voor de gein’ test doen omdat man elk uur vraagt; doen je tieten al pijn Net met middagurine gedaan, weinig gedronken vandaag. Test is overdatum. Alleen als ik schermpje open breek zie ik een lijntje
Ik denk dat je ei later was en ook dat je lf korter is dan 14 dagen, maar iets van 10 ofzo. Ik verwacht dat je rond de 10 dpo zit nu Gefeliciteerd.
Dames, is dit mijn verbeelding? Cyclus tussen de 28-35 dagen. Geen idee wanneer mn eisprong is geweest nu op cyclus dag 23. Ik lijk iets te zien? Goede hoop of verbeelding?
Dankjewel voor je snelle reactie! En wat fijn dat jij hem ook ziet! Heb gelukkig nog 1 test, ik denk dat ik die met een dag of 4 doe, als dat me lukt haha
Bovenste lichte streepje is bijna niet meer te zien door het opdrogen, maar zit er wel! Met vandaag mooie oploop.. Wil eigenlijk niet meer verder testen maar gewoon de echo afwachten over 2 weken.
Super mooi. Maar je bent nog geen 5 weken. Ik denk eerder nog voor de 4e week zelfs . Als je het kan volhouden zou ik je echo nog 1 week verplaatsen. Dan ben je tussen de 6 en 7 weken
Ja dat denk ik zelf ook! Heb een vrij lange cyclus ook. Ik heb het ook aangegeven bij de verloskundige, maar goed we kijken gewoon. Vind het wel fijn om kennis te maken alvast en wat meer te horen..